Gari NS
Pandista početnik
Van mreže
|
 |
« poslato: 08 април, 2009, 21:10:28 » |
|
Pozdrav svima, evo i ja da se predstavim: zovem se Branislav iz Novog Sada sam i totalni sam amater kada su kola u pitanju. Odlučio sam da uskoro pazarim pandu (prvi auto) u velikoj meri zahvaljujući ovom forumu, kao i iskustvima drugih koji su je vozili. Primetio sam da ih u mom kraju ima sve više (verovatno zbog blizine placa)  , a u poslednje vreme ih primećujem po gradu u funkciji dostavnog vozila. Pošto mi izgled nije mnogo bitan a više držim do funkcionalnosti i ekonomičnosti odluka je pala: panda-naravno. Interesuje me da li ''doktor'' izlazi na teren i severnije od Beograda?
|
|
|
|
|
Sačuvana
|
|
|
|
|
AcaDorcol
|
 |
« Odgovor #1 poslato: 08 април, 2009, 21:45:30 » |
|
Pre svega POZDRAV Gari NS Ne bi ja reko da si ti bas ``amater`` za kola cim se raspitujes za Pandu Classic......  Mislim da Doctor izlazi na teren, ali ukoliko ovde na forumu nadjes tajne vezane za pristup ``hangaru`` u pozadini Najlon pijace, ili ``prolaz iza zice`` na PLACU, onda ces uz zvuke ``FRIT`` FRIT`` (iz Alan-Forda) uz pomoc Brata Binga, i bez vecih troskova izvuci primerak za pohvalu  Proskitaj po forumu, ima par reci o tome.................... 
|
|
|
|
|
Sačuvana
|
|
|
|
|
bibazoki
|
 |
« Odgovor #2 poslato: 08 април, 2009, 22:13:22 » |
|