Panda Club Serbia
22 октобар, 2018, 05:37:05 *
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije
Vesti:
 
   Početna   Pomoć Prijavljivanje Registracija  
Stranice: [1] 2 3 ... 10
 1 
 poslato: 16 септембар, 2018, 23:12:59  
Započeo nitro - Poslednja poruka Alex_panda
Prodajem pandicu, u korektnom stanju, opis mozete videti na sledecem linku...hvala 

https://www.kupujemprodajem.com/Automobili/Fiat/Fiat-Panda-66347393-oglas.htm?filter_id=

 2 
 poslato: 06 септембар, 2018, 13:25:57  
Započeo darkosim - Poslednja poruka palvet
Trenutno koristim 10-40 PETRONAS Syntium. Zadovoljan sam i cenom i kako se auto ponaša. Prošli put spali mi u AP sportu Seleniu - sačuvaj Bože!

 3 
 poslato: 02 септембар, 2018, 11:18:29  
Započeo AcaDorcol - Poslednja poruka Maksa
Moja je punicka 5 sedista prosle godine sve ok na tehnickom,ali ove godine mi istice saobracajna moram i tablice pozadi nemama pojaseve .A ni taj papir da je bila van jer sam drugi vlasnik kod mene je  7godina,cuo sam da postoji baza podataka gde ako nemaj taj papir ili uverenje nadju u toj bazi.Nesto me budu cimali daj ovo daj ono pa ja tu da ulazem registracij tataj papir da vadim da jurim jos po nesto,,,ma idi nevredi para a ni zivaca vala tako da vozdra...

 4 
 poslato: 31 август, 2018, 08:03:13  
Započeo AcaDorcol - Poslednja poruka ModusVivendiKG
Moguce, moguce...  fool
Da mi je neko pricao, ne znam dal bih mu verovao...

 5 
 poslato: 30 август, 2018, 21:26:44  
Započeo AcaDorcol - Poslednja poruka d.e.x.
Jbt,jel moguće??? 

 6 
 poslato: 30 август, 2018, 08:15:00  
Započeo AcaDorcol - Poslednja poruka ModusVivendiKG
Ma otpocetka je bila putnicka, kako je pisalo u saobracajnoj dozvoli, samo sto po broju sasije je teretna-van... sto je enormna glupost da se zbog toga  radi opet atest, jer ce po tom broju uvek u nekoj bazi podataka biti teretna. Trazili su mi nesto sto je vec uradjeno pre donosenja novog "zakona". NPR prosle godine smo registrovali u BGDu lagano, nista nam nisu trazili, dok u to vreme nismo mogli ovde u KGu.
Poenta cele price da svako pojedinacno trazi drugacije (pored poente da  drzava izvlaci novac bas od onih koji ga nemaju)... ne postoji zvanicni dokument na kome pise npr. za pandu van prilikom registracije je potrebno to to to... ukoliko imate to to to onda je potrebno samo to to i to...

Sada cekam da uzmem saobrcajnu, malo vozim sa njom, odem u miliciju i da trazim da mi u njihovom trosku (posto je njihova greska) izvrse zamenu saobracajne sa ispravkom na 4 mesta. Javljam sta su mi rekli...

 7 
 poslato: 29 август, 2018, 19:51:40  
Započeo AcaDorcol - Poslednja poruka Maksa
Bila van sad je putnicka,,mnogo si se napucio o mnogo zivaca i para bas cimanje,bas,bas..

 8 
 poslato: 29 август, 2018, 11:03:09  
Započeo AcaDorcol - Poslednja poruka nitro
 suicide samo mi je promaklo  read da li je tvoja panda bila registrovana kao Van vozilo ili kao putnick, s obzirom da je tad morao da se radi atest za prepravku, pa sad jel on ne vazi vise ili ... ovaj deo mi nije jasan, ili je to sad fora za prepravku sa 5 na 4 mesta, ali to mi rekose da su uveli tek od 2013godine ...
Mislim da nije isplativo dati 350-400e za autic koji vredi 500-1000e + svo ostalo odrzavanje, kvacilo, amorte... this
 drinks

 9 
 poslato: 29 август, 2018, 09:54:05  
Započeo AcaDorcol - Poslednja poruka ModusVivendiKG
I mene interesuje, ima li ko iskustva sa Pandom, posto se nacitah koje kakvih dogodovstina ljudi sa drugih foruma, dal ce PAndica moci i da se registruje sledece godine... scare

Nitro, evo da pomognem, posto sam najzad uspeo da registrujem pandu, a trebalo mi je dobrih mesec i po dana....

Posto su mi do sada bile BG tablice, morao sam da prebacim na KG i ovde kod nas u Kragujevcu registrujem.
Probacu sve po koracima da objasnim kako bih uvideli sa kakvim problemima mozete da se susretnete:
Pre same registracije, otisao sam do tehnickog pregleda da pitam sta je potrebno da bih registrovao pandu van kao putnicko vozilo (iako je na saobracajnoj dozvoli pisalo da je putnicko sa 5 mesta). Receno mi je da odem u u AMSS ponesem 12.000,00 RSD i da cu sve biti zavrseno. Odem tamo odmah i zakazem za sledeci utorak. Radnik koji je radio dao mi je dve uplatnice da uplatim u vrednosti od 3.300,00 RSD i rekao sa njima da dodjem u zakazanom terminu i da ugradim zadnje pojaseve samo da mogu da se slikaju (ne moraju biti u funkciji). Dolazim u utorak, drugi radnik me prima, posto prvi nije radio. Dajem mu uplatnice i trazi mi ostale papire. Objasnim mu da mi je njegov kolega rekao da samo ovo ponesem i da mi nije rekao ni za kakva dokumenta koja su potrebna  jos da obezbedim... Trazio mi je da donesem "dozvolu- saglasnost" od FIAT-a za prepravkom vozila sa teretnog na putnicki (iako je kao i putnicki registrovan...) i neku izjavu i opis radova od registrovanog auto servisa kao potvrdu da su izvrsili popravku automobila (i sa tim dokumentima da dodjem ne mora zakazivanje posto sam vec dolazio...). Zovem FIAT kazu mi da ta saglasnost kosta 85e (oko 10.200,00 RSD), ali jedini covek koji to radi je na odmoru, pa moram njega da cekam. Zavrsio mu se odmor, ide uplata unapred, pa se ceka 2-3 dana da dobijes odobrenje. Sledi odlazak kod majstora (koji ima registrovanu radnju), da potpise Izjavu i Opis poslova da je on uradio, sto me je kostalo 1.000,00 RSD (iako je vec sve postojalo u pandi...). Odlazim opet u AMSS i odbijaju me posto nisam zakazao! (neki treci radnik). Dajem mu sve papire da  proveri kako me ne bi vracali i sledeci put. Kaze nije kompletna dokumentacija i da moram da popunim neki zahtev, koji mi je dao, kao neki dokument za atest, gde se upisuju svi podaci iz dokumenata koje sam obezbedio. E tu je vec pocelo razmisljanje da se odustane od svega.
Odlazim na Masinski fakultet koji isto radi atest i tamo mi je receno da mi nije potrebno odobrenje od fiat-a i izjave majstora, vec samo da napisem zahtev za ispravkom pogresno upisanih podataka i da se promeni broj mesta sa 5 na 4. Vec sam se bio oprostio od 14.000-15.000 i hteo da atestiram na masinskom (koji je zahtevao da skinem "produzeni" gepek i da ugradim onaj sa amortizerima, sto mi nisu trazili u AMSS). Ali nisam mogao posto sam usao u sistem AMSS i zabranjeno je da neko drugi radi atest.
Nista vracam se onda AMSS-e, sto se mora nije tesko. Dodjem opet u zakazani termin, poneo sve sto su mi trojica radnika rekla, daju mi uplatnice u ukupnoj vrednosti oko 9.000,00 RSD. Ulazi u pandu radnik-kontrolor, razvaljuje enterijer i slika dobrih sat vremena, ako ne i vise. Daje mi list gde mi konstatuje da bravice zadnjih pojaseva nisu dobra pricvrscenje i da nisu originalne matice- srafovi (iako mi je taj isti, prvi radnik rekao da samo ih namestim zbog slikanja). Receno da uradim kako treba i da se vratim bez zakazivanja. Zavrsim sve odmah i odem isti dan. Cekam dobrih 3-4 sata da me primi. Slikao je opet samo te bravice koje su sad dobro bile pricvrscene i rekao da ce me nazvati kada mi bude stigao atest. Posle 2-3 dana su me kontaktirali i otisao sam i preuzeo.
Na tehnickom pregledu prodjem lagano i odmah u miliciju odem da odjavim BG tablice i registrujem. Receno da mora na teritoriji BG-a da se odjave... Saljem za BGD, covek od koga sam kupio auto, odmah zavrsava i salje mi nazad ponistenu saobracajnu dozvolu. Odlazim sa svim papirima u MUP Kragujevac, cekam u redu 4-5 sati, predajem sve sto imam i salterusa sa blagim osmehom konstatuje da nemaju tablice,  trebalo bi da stignu za nedelju dana... Dolazim za nedelju dana, opet cekanje, stizem na red, daju mi tablice i potvrdu da mogu da vozim dok mi ne stigne saobracajna za 10-15 dana. Stizem kuci, otvaram fasciklu da procitam sta pise na potvrdi, kad salterusa pogresila umesto za 4 napisala za 5 mesta!
To je ukratko to, prostim jezikom napisano. Kada se sve sabere dao sam 350e-400e i na kraju cu dobiti opet saobracajnu na 5 mesta....

 10 
 poslato: 27 август, 2018, 15:23:24  
Započeo darkosim - Poslednja poruka jabre
moj drug je koristio taj modifikator ja sam mu nabavio direktno iz Rusije milim da je bilo nekih 7-8e, ništa posebno, mene ako pitaš porez na budale, ako auto ima problem sa potrošnjom ulja, npr puko blok ili ne valja semering neki pa pušta ne pomaže tu nikakva hemija.... nego najbitnije da utvrdiš gde i zašto gubi ulje....

e sad ja da pitam nešto---- moja panda je 999 kubika van.... koji tip ulja ide u nju, 10-40 jel da? nego one norme ne znam koje da gledam....

Stranice: [1] 2 3 ... 10
Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Srpski prevod: www.tnenad.net