Panda Club Serbia
19 новембар, 2018, 02:45:59 *
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije
Vesti:
 
   Početna   Pomoć Prijavljivanje Registracija  
Stranice: [1]
  Štampaj  
Autor Tema: Sijalice  (Pročitano 573 puta)
palvet
dr. Pandistike
****
Van mreže Van mreže

Poruke: 328


Punto 3 - 2011. g., 1242 cm3 44kW Dynamic AC 5P


WWW
« poslato: 29 јун, 2015, 10:30:12 »

Povezem auto kući iz salona. Vidim svetli indikator za pregorele sijalice. Dođem doma, mašim se za svoj  stari set zamenskih sijalica. Zamenim sijalicu za tablicu i zadnju levu poziciju. Međutim , idikator svetli i dalje. Ajd, pomislim laički, možda je sijalica za poziciju bajata. Najmanje 10 god. stoji u kaseti. Odem do AP sporta na Voždovcu da kupim par sijalica da imam i ljudi mi,lepo, objasne da je sijalica koju sam stavio , verovatno, slaba.
Savet:
U poziciju kod Punta ide sijalica jačine 10W, a ja stavio od 5W. Za prvu pomoć radiće, ali je indikator neće prepoznati kao ispravnu.
I stvarno, kada sam staru od 5w zamenio onom od 10w sve je bilo ok.
Sačuvana

Veterinar hitna služba Voždovac
Joe
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 1.457



« Odgovor #1 poslato: 29 јун, 2015, 11:56:17 »

E, to je CAN-bus protokol, sve mora biti po PS.  tj. po fabričkom, nema karabudža.   whistle
Sačuvana

Svaki električni uredjaj u automobilu radi na dim, kad taj dim izadje iz njega uredjaj više ne radi !
mc
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 601


« Odgovor #2 poslato: 30 јун, 2015, 07:27:59 »

Ista je priča I sa led sijalicama ne mogu obične već samo sa otpornikom(can bus ili kako se već zovu).
Sačuvana
palvet
dr. Pandistike
****
Van mreže Van mreže

Poruke: 328


Punto 3 - 2011. g., 1242 cm3 44kW Dynamic AC 5P


WWW
« Odgovor #3 poslato: 18 март, 2016, 17:20:49 »

Sinoć podjem nešto službeno do Ustaničke i primetim da mi je riknula sijalica za kratko na levom faru. Pozicija je radila. Stanem na MOL pumpi i kupim sijalicu. Pokušam da je zamenim u mraku, ali nisam uspeo.
Jutros kada sam menjao sijalicu, vidim da su riknule u medjuvremenu sa leve strane pozicije i napred i pozadi. Malo mi je čudno da u isto vreme capnu tri sijalice na jednoj strani. Da li je neko imao slično iskustvo, ili se , naprosto radi o lošem kvalitetu sijalica.
Sačuvana

Veterinar hitna služba Voždovac
d.e.x.
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 541



« Odgovor #4 poslato: 18 март, 2016, 20:31:04 »

tesko da crknu sve 3 u isto vreme. proveri releje.
 nadjoh da je Aca davno  napisao da  masa pobude releja oborenih i dugih svetala, ide preko sijalice kratkih svetala!
mozda je jedna sijalica vrisnula a da se to manifestuje tako sto ne rade 3!
meni su crki farovi odjednom,ispostavilo se da je rele vrisnuo pa sam izgubio svetla.sijalice su bile ok.
Sačuvana
palvet
dr. Pandistike
****
Van mreže Van mreže

Poruke: 328


Punto 3 - 2011. g., 1242 cm3 44kW Dynamic AC 5P


WWW
« Odgovor #5 poslato: 06 мај, 2016, 11:09:54 »

Crkle dve sijalice, a ona treća se naljutila pa nije htela da radi dok nisam promenio one dve napred  blink
Sreća, te je ispravna ostala u zadnjoj poziciji. Muka me uhvati pri pomisli na skidanje Puntovih štopaljki.
Sačuvana

Veterinar hitna služba Voždovac
Joe
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 1.457



« Odgovor #6 poslato: 06 мај, 2016, 12:19:12 »

A tek kako je zeznuto zameniti sijalicu u levom faru punta, mora se rasturiti pola prednjeg dela auta. U desnom faru se sve zameni za minut.

           drinks
Sačuvana

Svaki električni uredjaj u automobilu radi na dim, kad taj dim izadje iz njega uredjaj više ne radi !
IFA
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 892


« Odgovor #7 poslato: 09 мај, 2016, 06:02:10 »

A tek kako je zeznuto zameniti sijalicu u levom faru punta, mora se rasturiti pola prednjeg dela auta. U desnom faru se sve zameni za minut.

           drinks
To sam apsolvirao na sinovljevom Puntu,ali za početak pogledaj na dasnom kako se kači sijalica ali pod dnevnim svetlom.....
Sačuvana
Joe
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 1.457



« Odgovor #8 poslato: 10 мај, 2016, 08:08:40 »

Zamenu leve sijalice fara je najbolje raditi samo po danu, u mraku pod slabim svetlom je skoro nemoguće rasturiti levu stranu i zameniti sijalicu.  blink yes

Ne kapiram, šta se može senzacionalno videti kod desnog fara ?   blush2

             
Sačuvana

Svaki električni uredjaj u automobilu radi na dim, kad taj dim izadje iz njega uredjaj više ne radi !
IFA
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 892


« Odgovor #9 poslato: 11 мај, 2016, 06:39:07 »

Konektor fara skidao sam pazeći da zapamtim položaj kad sam prvi put menjao.Na desnom faru sam lakše video šta i kako drži H7 sijalicu.Na levom faru je žica-opruga postavljena simetrično(kao u ogledalu).Napipao sam kako stoji sijalica u faru,pogledao na novoj sijalici gde se kači opruga,otkačio oprugu,izvadio staru i u istom položaju ruke postavio novu sijalicu,zakačio oprugu,vratio gumeni poklopac i konektor i to je to.Prednost je što imam malu šaku(za sise veličine kajsije)pa se ne izgrebem puno dok radim zamenu baksuzne H7 leve sijalice koja traje 3 do 8 meseci.
Dobri moj Joe,da ne bi tvog pitanja,ja ovaj podsetnik još ne bih zapisao pa bih opet bio na muci kad sijalica potraje duže od pola godine(zaboravlja se pomalo).
Sad imam podsetnik na forumu,a i još poneko ako zatreba i pomogne.
Ovi moji gazde planiraju neke akcije u NS,pa ćemo ABD(akobogda)možda imati priliku da se vidimo,popijemo drinks,i posle nekoliko  drinks drinks drinks možda naiđemo na neki punto te razvalimo haubu i provežbamo gore opisanu taktiku......
Sačuvana
palvet
dr. Pandistike
****
Van mreže Van mreže

Poruke: 328


Punto 3 - 2011. g., 1242 cm3 44kW Dynamic AC 5P


WWW
« Odgovor #10 poslato: 31 мај, 2016, 12:17:45 »

Ipak sam morao da promenim i zadnju poziciju. Radila čkiljavo i povremeno se "gubila". Kada sam je izvadio bila garava.
Sačuvana

Veterinar hitna služba Voždovac
Stranice: [1]
  Štampaj  
 
Prebaci se na:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Srpski prevod: www.tnenad.net