Panda Club Serbia
15 децембар, 2017, 03:23:36 *
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije
Vesti:
 
   Početna   Pomoć Prijavljivanje Registracija  
Stranice: 1 [2]
  Štampaj  
Autor Tema: Skidanje zadnjeg branika  (Pročitano 4099 puta)
gibanitza
Administrator
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 2.240


Panda Gvido


« Odgovor #15 poslato: 28 март, 2010, 17:33:02 »

Evo i šeme sa E-pera:

Sačuvana

Svako "Zašto" ima svoje " `bem li ga"!
dadja
dr. Pandistike
****
Van mreže Van mreže

Poruke: 274


« Odgovor #16 poslato: 28 март, 2010, 18:04:41 »

Gibo kad si se vec igrao malo sa branikom, treba mi savet.
Jednog lika sam poljubio na "semaforu"(nesto sam se bio zablenuo) pa mi je pukao desni nosac na prednjem braniku.
Ne znam kako da ga ucvrstim a da ne busim branik, jer nema za sta da se uhvati onaj sraf na karoseriji.
Imas li neki savet ili da li neko ima savet?
Sačuvana
gibanitza
Administrator
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 2.240


Panda Gvido


« Odgovor #17 poslato: 28 март, 2010, 18:57:44 »

Ne znam kako ide kačenje prednjeg branika te ne bih mogao da ti dam konkretan savet... Mada koliko sam skontao prethodni vlasnik je na Gvidu nešto topio pa lepio zadnji branik a kada ga je toliko shebao da nije mogao da ga lepi više na mestu gde se kači na nosač on je probušio branik i pričvrstio ga nekim dužim šrafom za karoseriju... Sve u svemu sistem "pljuni pa zalepi"....
Sačuvana

Svako "Zašto" ima svoje " `bem li ga"!
pandit
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 595


« Odgovor #18 poslato: 08 новембар, 2010, 23:54:24 »

Mala dopuna iz vlastitog iskustva: za skidanje zadnjeg branika nije potrebno skidati točkove ni stavljati auto na klocne.
Za skidanje prednjeg branika pomaže ako se prije skinu plastične obloge blatobrana, a za to pak trebaju klocne jer se moraju skinuti točkovi, iako je jedan mladac tankih ruku to izveo i bez toga smile
Prednji i zadnji nosači odbojnika se razlikuju po izledu i nemoguće ih je zamjeniti. Napravljeni su od vrlo mekog lima da apsorbiraju udarce, i lako ih je izravnati čekičem (radio sam to smile
Mali trik kojem me je naučio autolimar, posebno je važno kod montaže prednjih:
ne zatežite do kraja šarafe kojima se nosači (prije toga zašarafljeni na odbijače) pričvršuju na karoseriju, jer treba odbojnik malo "upasovati". Odbojnici su relativno veliki, nemaju dodatnih ojačanja i pomalo se svijaju.  Kad sam prvi puta montirao, zategnuh šarafe odmah do kraja, pa mi je prvi odbojnik zijevao za jedno centimetar na jednoj strani u odnosu na masku, a zadnjega sam namjestio previsoko, pa je skidanje zadnjih žmigavaca (donji šaraf) bio prava muka.
Daklem, bez žurbe pri montaži, lagano pritegnuti, popraviti položaj ako treba, pa pritegnuti šarafe do kraja.
« Poslednja izmena: 08 новембар, 2010, 23:58:02 pandit » Sačuvana

Uvijek gledaj vedriju stranu smile
nitro
Moderator
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 887


Fiat Panda 1.1 MPI 2002god


« Odgovor #19 poslato: 18 април, 2016, 11:07:09 »

Zamenjen zadnji branik, vece cimanje je jedino bilo oko zapeklih zavrtnjeva, bez skidanja podkrila i dizanja na klocne, doduse, malo se zalegalo vise i ne nadjoh ove limcice sa brojem 3 sa slike ni sa jedne strane... cena branika u Autici je bila oko 1600din, a prednji je isto toliko, sad njega merkam  whistle
 drinks
Sačuvana

d.e.x.
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 520



« Odgovor #20 poslato: 04 март, 2017, 21:14:34 »

I ja spucah branik.
Samo da se pohvalim.   Wink.   drinks
Sačuvana
Stranice: 1 [2]
  Štampaj  
 
Prebaci se na:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Srpski prevod: www.tnenad.net