Panda Club Serbia
15 децембар, 2017, 03:17:51 *
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije
Vesti:
 
   Početna   Pomoć Prijavljivanje Registracija  
Stranice: 1 ... 3 4 [5]
  Štampaj  
Autor Tema: Produzenje registracije  (Pročitano 6479 puta)
dpkg
Pandista početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 13


« Odgovor #60 poslato: 16 новембар, 2017, 06:56:47 »

Registrovao sam Fiat Seicento, konacno…
Posto je auto bio van varijanta, znao sam da me ceka primena novih pravila oko pojaseva za zadnju klupu. Raspitao sam se na tehnickim pregledima u Kg kako i sta, i svi kazu das u poostreni kriterijumi, i da cu morati da nabavim pojaseve za zadnju klupu. Ono sto mi je bilo cudno to je sto govore o 2 pojasa, pa da se radi atest vozila na 4 sedista. Auto je inace kupljen sa zadnjim sedistem,a u carinskoj deklaraciji pise da ima 2 sedista, predvidjeno 5, to su mi podaci I iz SUP-a, gde su me poslali sa tehnickog pregleda da proverim. Prva i sve ostale registracije su do sada bile na 5 sedista, sto pise i u saobracajnoj dozvoli. Fiat Seicento se inace proizvodio kao putnicki sa 5 sedista i kao van varijanta sa 2 sedista. Prema podacima sa neta, ne postoji fabriki Seicento sa 4 sedista, kao na primer kod VW Lupo, Renault Twingo… zbog cega su ljudi morali da menjaju podatke u saobracajnoj dozvoli u sklopu fabrickih podataka, a nasi su svima pisali 5 sedista. U Kg tehnicki pregledi sada to sve gledaju, jer ih stalno kontrolisu i cesto zatvaraju i nece da se igraju.

U sklopu toga, uspeo sam da nadjem originalne zadnje pojaseve od Seicenta, sa putnickog modela, i covek mi proda kako i treba, 3 pojasa, 2 se kace iz gepeka i idu preko grudi, a srednji se kaci na sredini gde su brave ovih bocnih pojaseva i ide preko pojasa samo. Ugradimo te pojaseve uz odredjene muke, jer su fabricke rupe zatvorene nekim srafovima koji se kidaju i jedva uspemo da ih odvijemo. Inace, kod Seicenta idu njegovi pojasevi, jer zeza ugao pod kojim izlazi kais iz kucista, i muke su naci neki drugi pojas koji moze da to isprati. Cena pojaseva 4500 din., inace nestasica je na trzistu, znaci cene idu gore…

Sledi sada odlazak na atest… I tu krece igranka…To se zakazuje, ok… Prvo sto su rekli to je da ne mogu 3 nego 2 pojasa, nakon cega sam im rekao da se u Fiatu proizvodio sa 2 ili 5 pojaseva. Da, ali znate…ako je putnicki napravljen, ima 5 pojaseva i to je u redu, a ako je od van verzije, onda mora sa 4 pojasa…skinite srednji pojas, ne moze ovako… Ako se pise zahtev Fiatu, mogu samo da dobijem podatak da je proizveden kao van vozilo sa 2 pojasa, tako da nisam hteo da dzabe bacam pare za to, jer odbijaju da pisu dozvolu da moze da se prepravi sa van verzije na putnicku sa 5 sedista (proverio sam i van ovih sa atesta)…Nakon odlaska i skidanja kod majstora sledi sutradan atest koji traje preko 2 sata…slikanje oko 30 fotografija, merenje auta i prepravka fabricke tezine, uz predlog da izvadim ranac sa alatom da smanjimo tezinu, ali je auto po njima i dalje tezi 80 kg, a nisam ni tocak stavio, gorivo na rezervi, podizanje auta na dizalicu, slikanje sa svih strana, i odozdo, kacenje pojaseva za brave, zagledanje kao da je drzavni neprijatelj broj 1… Posto se ta nauka ‘prezivela’ sledi uplata u posti od 9.500 dinara, a onda da idem na tehnicki pregled, da ga odrade, da preprave broj sedista sa 5 na 4, tezinu sa 755 na 835 kg, da popune neke papire od atesta, i da se vratim…naravno, od svih peripetija istekla je registracija I vozio sam na crno… Nazad se vratim, I sada se ceka potpis od strane Agencije za bezbednost saobracaja, ali nema direktorke, dok se ne izabere nista...Morao sam sebi da pomognem, pa sam ih obavestio da na sajtu vlade Srbije pise da je na sednici vlade ponovo izabrana, na 3 meseca. Aha… onda da vidimo da sutra dobijete sertifikat. Tako je i bilo… Nauka, nauka, teska nauka, i pravilnik, i mudrijanje na atestu… glava me zabolela i muka mi je bila… Odatle na tehnicki bez vozila da poplacam dazbine, i za novu soabracajnu 1600din., pa u SUP licno jer se menja saobracajna… saobracajna za 10-15 dana…

Tako sam dobio mutant Fiat Seicenta koji ima 4 pojasa i otezalog 80 kg…
Inace, sada ne treba potvrda i pecat radionice koja je ugradila pojas, jer su i to do skoro trazili na atestu i maltretirali ljude... Prosto ne verujem da postoji jos toliko partizanstine, i sa pravilnicima koje kao da su pisali nestrucni ljudi, i sa primenjvacima istih koji kao da su ostali u nekom komunistickom dobu, i po nacinu razmisljanja i po ponasanju u smislu bitnosti...

Dazbine:
Tehnicki sve uplatnice 12.500 (i za novu saobracajnu, tehnicki gratis)
Atest 9.500
Pojasevi i montaza 5.000 din.

Srbija!

Pricice koje sam cuo usput jureci sve ovo:
Skoda Fabia 2010. ima 2 pojasa pozadi, morao je covek da preregistruje na 4 sedista, a Fabia 2012. sa 3 pojasa pozadi, ima 5 sedista... Yugo stari model nema pojaseve i to je OK, a oni koji su imali pozadi pojaseve, morali su da nabave sedista sa naslonima za glavu... Lada Niva mora da se preradi i isto atestira da ima 4 sedista, i sada se vodi kao karavan... Mom majstoru su atestirali prikolicu, na kraju usli u nju i skakali, nisu bili bas sigurni da moze da vuce tereta koliko pise i da bude stabilna, covek je izasao i pitao kada da se vrati, nije mogao da gleda...
« Poslednja izmena: 16 новембар, 2017, 07:28:07 dpkg » Sačuvana
Stranice: 1 ... 3 4 [5]
  Štampaj  
 
Prebaci se na:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Srpski prevod: www.tnenad.net