Panda Club Serbia
20 октобар, 2018, 12:37:31 *
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije
Vesti:
 
   Početna   Pomoć Prijavljivanje Registracija  
Stranice: 1 ... 3 4 [5]
  Štampaj  
Autor Tema: Produzenje registracije  (Pročitano 6941 puta)
dpkg
Pandista početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 13


« Odgovor #60 poslato: 16 новембар, 2017, 06:56:47 »

Registrovao sam Fiat Seicento, konacno…
Posto je auto bio van varijanta, znao sam da me ceka primena novih pravila oko pojaseva za zadnju klupu. Raspitao sam se na tehnickim pregledima u Kg kako i sta, i svi kazu das u poostreni kriterijumi, i da cu morati da nabavim pojaseve za zadnju klupu. Ono sto mi je bilo cudno to je sto govore o 2 pojasa, pa da se radi atest vozila na 4 sedista. Auto je inace kupljen sa zadnjim sedistem,a u carinskoj deklaraciji pise da ima 2 sedista, predvidjeno 5, to su mi podaci I iz SUP-a, gde su me poslali sa tehnickog pregleda da proverim. Prva i sve ostale registracije su do sada bile na 5 sedista, sto pise i u saobracajnoj dozvoli. Fiat Seicento se inace proizvodio kao putnicki sa 5 sedista i kao van varijanta sa 2 sedista. Prema podacima sa neta, ne postoji fabriki Seicento sa 4 sedista, kao na primer kod VW Lupo, Renault Twingo… zbog cega su ljudi morali da menjaju podatke u saobracajnoj dozvoli u sklopu fabrickih podataka, a nasi su svima pisali 5 sedista. U Kg tehnicki pregledi sada to sve gledaju, jer ih stalno kontrolisu i cesto zatvaraju i nece da se igraju.

U sklopu toga, uspeo sam da nadjem originalne zadnje pojaseve od Seicenta, sa putnickog modela, i covek mi proda kako i treba, 3 pojasa, 2 se kace iz gepeka i idu preko grudi, a srednji se kaci na sredini gde su brave ovih bocnih pojaseva i ide preko pojasa samo. Ugradimo te pojaseve uz odredjene muke, jer su fabricke rupe zatvorene nekim srafovima koji se kidaju i jedva uspemo da ih odvijemo. Inace, kod Seicenta idu njegovi pojasevi, jer zeza ugao pod kojim izlazi kais iz kucista, i muke su naci neki drugi pojas koji moze da to isprati. Cena pojaseva 4500 din., inace nestasica je na trzistu, znaci cene idu gore…

Sledi sada odlazak na atest… I tu krece igranka…To se zakazuje, ok… Prvo sto su rekli to je da ne mogu 3 nego 2 pojasa, nakon cega sam im rekao da se u Fiatu proizvodio sa 2 ili 5 pojaseva. Da, ali znate…ako je putnicki napravljen, ima 5 pojaseva i to je u redu, a ako je od van verzije, onda mora sa 4 pojasa…skinite srednji pojas, ne moze ovako… Ako se pise zahtev Fiatu, mogu samo da dobijem podatak da je proizveden kao van vozilo sa 2 pojasa, tako da nisam hteo da dzabe bacam pare za to, jer odbijaju da pisu dozvolu da moze da se prepravi sa van verzije na putnicku sa 5 sedista (proverio sam i van ovih sa atesta)…Nakon odlaska i skidanja kod majstora sledi sutradan atest koji traje preko 2 sata…slikanje oko 30 fotografija, merenje auta i prepravka fabricke tezine, uz predlog da izvadim ranac sa alatom da smanjimo tezinu, ali je auto po njima i dalje tezi 80 kg, a nisam ni tocak stavio, gorivo na rezervi, podizanje auta na dizalicu, slikanje sa svih strana, i odozdo, kacenje pojaseva za brave, zagledanje kao da je drzavni neprijatelj broj 1… Posto se ta nauka ‘prezivela’ sledi uplata u posti od 9.500 dinara, a onda da idem na tehnicki pregled, da ga odrade, da preprave broj sedista sa 5 na 4, tezinu sa 755 na 835 kg, da popune neke papire od atesta, i da se vratim…naravno, od svih peripetija istekla je registracija I vozio sam na crno… Nazad se vratim, I sada se ceka potpis od strane Agencije za bezbednost saobracaja, ali nema direktorke, dok se ne izabere nista...Morao sam sebi da pomognem, pa sam ih obavestio da na sajtu vlade Srbije pise da je na sednici vlade ponovo izabrana, na 3 meseca. Aha… onda da vidimo da sutra dobijete sertifikat. Tako je i bilo… Nauka, nauka, teska nauka, i pravilnik, i mudrijanje na atestu… glava me zabolela i muka mi je bila… Odatle na tehnicki bez vozila da poplacam dazbine, i za novu soabracajnu 1600din., pa u SUP licno jer se menja saobracajna… saobracajna za 10-15 dana…

Tako sam dobio mutant Fiat Seicenta koji ima 4 pojasa i otezalog 80 kg…
Inace, sada ne treba potvrda i pecat radionice koja je ugradila pojas, jer su i to do skoro trazili na atestu i maltretirali ljude... Prosto ne verujem da postoji jos toliko partizanstine, i sa pravilnicima koje kao da su pisali nestrucni ljudi, i sa primenjvacima istih koji kao da su ostali u nekom komunistickom dobu, i po nacinu razmisljanja i po ponasanju u smislu bitnosti...

Dazbine:
Tehnicki sve uplatnice 12.500 (i za novu saobracajnu, tehnicki gratis)
Atest 9.500
Pojasevi i montaza 5.000 din.

Srbija!

Pricice koje sam cuo usput jureci sve ovo:
Skoda Fabia 2010. ima 2 pojasa pozadi, morao je covek da preregistruje na 4 sedista, a Fabia 2012. sa 3 pojasa pozadi, ima 5 sedista... Yugo stari model nema pojaseve i to je OK, a oni koji su imali pozadi pojaseve, morali su da nabave sedista sa naslonima za glavu... Lada Niva mora da se preradi i isto atestira da ima 4 sedista, i sada se vodi kao karavan... Mom majstoru su atestirali prikolicu, na kraju usli u nju i skakali, nisu bili bas sigurni da moze da vuce tereta koliko pise i da bude stabilna, covek je izasao i pitao kada da se vrati, nije mogao da gleda...
« Poslednja izmena: 16 новембар, 2017, 07:28:07 dpkg » Sačuvana
veljap
Pandista početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 24


« Odgovor #61 poslato: 22 децембар, 2017, 13:47:26 »

Ja sam krajem septembra registrovao Pandu 2002 god. uveženu kao Van.
Sreća što sam kod sebe imao kopiju atesta kada je prepravljena na putničku gde piše za broj mesta 1+4
pa nisam imao problema a pojaseve mi niko nije tražio.
Pozdrav
Sačuvana
jojke
Iskusni Pandista
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 154


PANDA 2 - 2004 g., 1242 cm3, 44kW, verzija Dynamic


« Odgovor #62 poslato: 24 децембар, 2017, 11:15:44 »

НЕ СВИЂА МИ СЕ, АЛИ ТАКО ЈЕ !

Пре пар година сам продужавао регистрацију у АМСС (Београд - Рузвелтова улица).

Поседујем PANDU 2, 2004 g. 1242 cm3 - 44 kW.

Била је регистрована за 5 путника.

Службено лице, са фото-апаратом, ме упозори да имам 4 сигурносна појаса и да ОН-и не могу да ми је поново региструју на 5 путника, већ на 4.

Каже ми да је то тако и да ОН-и НЕ МОГУ ништа да учине, јер фотографије шаљу у неки Центар на контролу.

Имао сам избор да прихватим то мишљење или одем на друго место и евентуално покушам да "прогурам" регистрацију на 5 путника.

Журило ми се, а и нисам имао интереса да останем на стању како је раније било уписано у саобраћајну дозволу
(а и познате су ми ПАТЊЕ људи који врше разноразна atestiranja и сви новонастали проблеми у вези с тим) .

Сада ми је ауто регистрован на 4 седишта и има 4 сигурносна појаса. Све како треба и све по закону.

То су моја искуства и НЕ ЖАЛИМ због донете одлуке.

Мирно спавам и не страхујем да ће ме, НЕКАДА, НЕКИ радознали и докони полицајац ухватити у прекршају,

а у Београду их има на сваком ћошку (барем тамо где ја станујем).  angel

Sačuvana

Srbija je večna dok su jој deca verna !
Maksa
Iskusni Pandista
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 133



« Odgovor #63 poslato: 21 јул, 2018, 13:36:12 »

Ljudi jer neko registrovo kola po o vom novom zakonu aj da kazem od 5juna ili 5 jula sta kazu za pojase za sve uglavnom jer ima neko neko iskustvo...pozzz
Sačuvana
nitro
Moderator
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 908


Fiat Panda 1.1 MPI 2002god


« Odgovor #64 poslato: 26 јул, 2018, 05:31:09 »

I mene interesuje, ima li ko iskustva sa Pandom, posto se nacitah koje kakvih dogodovstina ljudi sa drugih foruma, dal ce PAndica moci i da se registruje sledece godine... scare
Sačuvana

jabre
Pandista početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 11


« Odgovor #65 poslato: 27 август, 2018, 15:12:33 »

@dpkg pitanje za tebe, da li treba prilikom prepravke sa van na putničko i ono odobrenje od proizvođača kao npr. za folije na autu što traže ili samo ovo što si nabrojao?
Sačuvana
ModusVivendiKG
Pandista početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 4


« Odgovor #66 poslato: 29 август, 2018, 09:54:05 »

I mene interesuje, ima li ko iskustva sa Pandom, posto se nacitah koje kakvih dogodovstina ljudi sa drugih foruma, dal ce PAndica moci i da se registruje sledece godine... scare

Nitro, evo da pomognem, posto sam najzad uspeo da registrujem pandu, a trebalo mi je dobrih mesec i po dana....

Posto su mi do sada bile BG tablice, morao sam da prebacim na KG i ovde kod nas u Kragujevcu registrujem.
Probacu sve po koracima da objasnim kako bih uvideli sa kakvim problemima mozete da se susretnete:
Pre same registracije, otisao sam do tehnickog pregleda da pitam sta je potrebno da bih registrovao pandu van kao putnicko vozilo (iako je na saobracajnoj dozvoli pisalo da je putnicko sa 5 mesta). Receno mi je da odem u u AMSS ponesem 12.000,00 RSD i da cu sve biti zavrseno. Odem tamo odmah i zakazem za sledeci utorak. Radnik koji je radio dao mi je dve uplatnice da uplatim u vrednosti od 3.300,00 RSD i rekao sa njima da dodjem u zakazanom terminu i da ugradim zadnje pojaseve samo da mogu da se slikaju (ne moraju biti u funkciji). Dolazim u utorak, drugi radnik me prima, posto prvi nije radio. Dajem mu uplatnice i trazi mi ostale papire. Objasnim mu da mi je njegov kolega rekao da samo ovo ponesem i da mi nije rekao ni za kakva dokumenta koja su potrebna  jos da obezbedim... Trazio mi je da donesem "dozvolu- saglasnost" od FIAT-a za prepravkom vozila sa teretnog na putnicki (iako je kao i putnicki registrovan...) i neku izjavu i opis radova od registrovanog auto servisa kao potvrdu da su izvrsili popravku automobila (i sa tim dokumentima da dodjem ne mora zakazivanje posto sam vec dolazio...). Zovem FIAT kazu mi da ta saglasnost kosta 85e (oko 10.200,00 RSD), ali jedini covek koji to radi je na odmoru, pa moram njega da cekam. Zavrsio mu se odmor, ide uplata unapred, pa se ceka 2-3 dana da dobijes odobrenje. Sledi odlazak kod majstora (koji ima registrovanu radnju), da potpise Izjavu i Opis poslova da je on uradio, sto me je kostalo 1.000,00 RSD (iako je vec sve postojalo u pandi...). Odlazim opet u AMSS i odbijaju me posto nisam zakazao! (neki treci radnik). Dajem mu sve papire da  proveri kako me ne bi vracali i sledeci put. Kaze nije kompletna dokumentacija i da moram da popunim neki zahtev, koji mi je dao, kao neki dokument za atest, gde se upisuju svi podaci iz dokumenata koje sam obezbedio. E tu je vec pocelo razmisljanje da se odustane od svega.
Odlazim na Masinski fakultet koji isto radi atest i tamo mi je receno da mi nije potrebno odobrenje od fiat-a i izjave majstora, vec samo da napisem zahtev za ispravkom pogresno upisanih podataka i da se promeni broj mesta sa 5 na 4. Vec sam se bio oprostio od 14.000-15.000 i hteo da atestiram na masinskom (koji je zahtevao da skinem "produzeni" gepek i da ugradim onaj sa amortizerima, sto mi nisu trazili u AMSS). Ali nisam mogao posto sam usao u sistem AMSS i zabranjeno je da neko drugi radi atest.
Nista vracam se onda AMSS-e, sto se mora nije tesko. Dodjem opet u zakazani termin, poneo sve sto su mi trojica radnika rekla, daju mi uplatnice u ukupnoj vrednosti oko 9.000,00 RSD. Ulazi u pandu radnik-kontrolor, razvaljuje enterijer i slika dobrih sat vremena, ako ne i vise. Daje mi list gde mi konstatuje da bravice zadnjih pojaseva nisu dobra pricvrscenje i da nisu originalne matice- srafovi (iako mi je taj isti, prvi radnik rekao da samo ih namestim zbog slikanja). Receno da uradim kako treba i da se vratim bez zakazivanja. Zavrsim sve odmah i odem isti dan. Cekam dobrih 3-4 sata da me primi. Slikao je opet samo te bravice koje su sad dobro bile pricvrscene i rekao da ce me nazvati kada mi bude stigao atest. Posle 2-3 dana su me kontaktirali i otisao sam i preuzeo.
Na tehnickom pregledu prodjem lagano i odmah u miliciju odem da odjavim BG tablice i registrujem. Receno da mora na teritoriji BG-a da se odjave... Saljem za BGD, covek od koga sam kupio auto, odmah zavrsava i salje mi nazad ponistenu saobracajnu dozvolu. Odlazim sa svim papirima u MUP Kragujevac, cekam u redu 4-5 sati, predajem sve sto imam i salterusa sa blagim osmehom konstatuje da nemaju tablice,  trebalo bi da stignu za nedelju dana... Dolazim za nedelju dana, opet cekanje, stizem na red, daju mi tablice i potvrdu da mogu da vozim dok mi ne stigne saobracajna za 10-15 dana. Stizem kuci, otvaram fasciklu da procitam sta pise na potvrdi, kad salterusa pogresila umesto za 4 napisala za 5 mesta!
To je ukratko to, prostim jezikom napisano. Kada se sve sabere dao sam 350e-400e i na kraju cu dobiti opet saobracajnu na 5 mesta....
Sačuvana
nitro
Moderator
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 908


Fiat Panda 1.1 MPI 2002god


« Odgovor #67 poslato: 29 август, 2018, 11:03:09 »

 suicide samo mi je promaklo  read da li je tvoja panda bila registrovana kao Van vozilo ili kao putnick, s obzirom da je tad morao da se radi atest za prepravku, pa sad jel on ne vazi vise ili ... ovaj deo mi nije jasan, ili je to sad fora za prepravku sa 5 na 4 mesta, ali to mi rekose da su uveli tek od 2013godine ...
Mislim da nije isplativo dati 350-400e za autic koji vredi 500-1000e + svo ostalo odrzavanje, kvacilo, amorte... this
 drinks
Sačuvana

Maksa
Iskusni Pandista
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 133



« Odgovor #68 poslato: 29 август, 2018, 19:51:40 »

Bila van sad je putnicka,,mnogo si se napucio o mnogo zivaca i para bas cimanje,bas,bas..
« Poslednja izmena: 29 август, 2018, 19:58:33 Maksa » Sačuvana
ModusVivendiKG
Pandista početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 4


« Odgovor #69 poslato: 30 август, 2018, 08:15:00 »

Ma otpocetka je bila putnicka, kako je pisalo u saobracajnoj dozvoli, samo sto po broju sasije je teretna-van... sto je enormna glupost da se zbog toga  radi opet atest, jer ce po tom broju uvek u nekoj bazi podataka biti teretna. Trazili su mi nesto sto je vec uradjeno pre donosenja novog "zakona". NPR prosle godine smo registrovali u BGDu lagano, nista nam nisu trazili, dok u to vreme nismo mogli ovde u KGu.
Poenta cele price da svako pojedinacno trazi drugacije (pored poente da  drzava izvlaci novac bas od onih koji ga nemaju)... ne postoji zvanicni dokument na kome pise npr. za pandu van prilikom registracije je potrebno to to to... ukoliko imate to to to onda je potrebno samo to to i to...

Sada cekam da uzmem saobrcajnu, malo vozim sa njom, odem u miliciju i da trazim da mi u njihovom trosku (posto je njihova greska) izvrse zamenu saobracajne sa ispravkom na 4 mesta. Javljam sta su mi rekli...
Sačuvana
d.e.x.
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 541



« Odgovor #70 poslato: 30 август, 2018, 21:26:44 »

Jbt,jel moguće??? 
Sačuvana
ModusVivendiKG
Pandista početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 4


« Odgovor #71 poslato: 31 август, 2018, 08:03:13 »

Moguce, moguce...  fool
Da mi je neko pricao, ne znam dal bih mu verovao...
Sačuvana
Maksa
Iskusni Pandista
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 133



« Odgovor #72 poslato: 02 септембар, 2018, 11:18:29 »

Moja je punicka 5 sedista prosle godine sve ok na tehnickom,ali ove godine mi istice saobracajna moram i tablice pozadi nemama pojaseve .A ni taj papir da je bila van jer sam drugi vlasnik kod mene je  7godina,cuo sam da postoji baza podataka gde ako nemaj taj papir ili uverenje nadju u toj bazi.Nesto me budu cimali daj ovo daj ono pa ja tu da ulazem registracij tataj papir da vadim da jurim jos po nesto,,,ma idi nevredi para a ni zivaca vala tako da vozdra...
Sačuvana
Stranice: 1 ... 3 4 [5]
  Štampaj  
 
Prebaci se na:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Srpski prevod: www.tnenad.net