Panda Club Serbia
19 април, 2014, 23:15:03 *
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije
Vesti:
 
   Početna   Pomoć Prijavljivanje Registracija  
Stranice: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16
  Štampaj  
Autor Tema: Kocnice, kocnice...  (Pročitano 19648 puta)
roberto_s
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 1.359



« Odgovor #75 poslato: 15 фебруар, 2010, 12:13:34 »

 Imas vazduha u instalacijama, ili si kocio po ledu pa nisi ni primetio da kocnice rade kako treba victory victory victory whistle whistle whistle
Sačuvana
AcaDorcol
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 1.582



« Odgovor #76 poslato: 15 фебруар, 2010, 12:55:43 »

Obrade, tesko je bez detaljnijeg opisa prokljuviti o cemu se radi. Recimo kad kazes da ti kocnice neposredno po kretanju, (na nezagrejanom autu) ne rade - da li si primetio da je pedala kocnice ``mekana``, tj da li propada ``do patosa`` - a auto ne koci, ili je pedala normalno tvrda-ko uvek - a auto nekoci, ili nedovoljno jako koci? Ako pedala ``propada`` vise nego li obicno a auto ne koci, moze biti da ima vazduha u kocionoj instalaciji (potreban extremni oprez!!!). Ako je pedala uobicajeno tvrda - posto je bilo hladno, moze biti da su kocioni cilindri i kociona kljesta od hladnoce, snega, leda i soli ``zaribala`` ili ti zablokirala, pa pritisak na pedalu daje slabe efekte. Moze se desiti i da u kocionu tecnost (kociono ulje) udje voda (inace ova kociona tecnost je jako higroskopna- upija vlagu)- pa se tecnost, tacnije voda u toj tecnosti zamrzne na ladnoci u kocionoj istalaciji (cevima i crevima)- tako da ne prenosi silu kocenja kroz smrznuti cep u instalaciji. Desava se i da popuste creva visokog pritiska (popusti im predivo koje im daje otpornost na pritisaak) - pa prilikom stiskanja pedale, crevo (creva) se jednostavno naduju - i tu se izgubi pritisak koji treba da pokrene kocione cilindre..........(ali tada bi se to osecalo sve vreme - ne samo na hladnom motoru). Moze biti i neka ``kvaka`` na servo uredjaju za kocnice. Najcesce tu trada crevo koje od motora pritisak dovodi do serva ili nepovratni ventil na servo uredjaju (sto moze biti pojava samo na hladnom motoru, a kod zagrevanja servo proradi).
Probaj malo poblize da opises pojavu - A DOTLE OPREZ!
Ono sto je dobro je da je sistem veoma prost - i da nema tu bog zna sta da rikne. 90% tipujem na kocionu tecnost ili zaribavanje kocionih cilindara i kljesta. Proveri i nivo kocione tecnosti u rezervoarcicu ispod rezervnog tocka - i posmatraj malo onu crvenu lampicu za kocnice, dal se pali kad ne rade kocnice i sl.
Sačuvana

Plin je za kuvanje, dizel je za oranje, a benzin je za voznju.
obrad1981
Iskusni Pandista
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 105


Pandara


« Odgovor #77 poslato: 15 фебруар, 2010, 20:34:36 »

Propadala je u startu(bila je mekana),pa sam je nadrukao i pocela da koci normalno.Verovatno nije do hladnoce,bilo je i vecih minusa pa su radile kao sat.Provericu nivo kocione tecnosti,zadnji put kada sam gledao ispod haube sve je bilo ok a na parking mestu nema tragova da je nesto iscurelo...
Sačuvana
gibanitza
Administrator
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 2.215


Panda Gvido


« Odgovor #78 poslato: 15 фебруар, 2010, 21:07:18 »

Ne moraš mnogo da razmišljaš, promena kočionog ulja ili barem ozračavanje sistema ti ne gine. Problem je samo što vazduh u sistem ne ulazi sam od sebe već uglavnom negde postoji oštećenje (pojedene gumice, oštećeno crevo i sl.) koje u isto vreme ne mora da uzrokuje gubitak tečnosti...

Ako ne možeš sam da središ problem, teraj to kod majstora što pre. Da ne pričam o tome što se radi o tvojoj bezbednosti i bezbednosti saputnika već što te ovi plavi zlotvori mogu slučajno oterati na vanredni tehnički i ošuriti te po džepu.

« Poslednja izmena: 15 фебруар, 2010, 21:10:11 gibanitza » Sačuvana

Svako "Zašto" ima svoje " `bem li ga"!
obrad1981
Iskusni Pandista
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 105


Pandara


« Odgovor #79 poslato: 16 фебруар, 2010, 07:32:50 »

Moracu to pod hitno da resavam,hvala poz
Sačuvana
nele
Pandista
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 77


« Odgovor #80 poslato: 18 фебруар, 2010, 13:49:29 »

Pozdrav svima!
Nije me bilo neko vreme i rekoh da se javim sa malim problemom.
posle onog velikog snega od Nedelje sam primetio da mi prednji desni tocak (bar se meni cini da je on u pitanju) pomalo blokira.
To traje recimo 500 -600 m i prestane. Sta se desava  da li klip ne vraca do kraja ili je nesto drugo u pitanju ne znam.
Ako je neko imao slicna iskustva ili ima ideju sta je uzrok slusam.
u svakom slucaju  ne gine mi servis ovih dana.
Sačuvana
nitro
Moderator
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 688


Fiat Panda 1.1 MPI 2002god


« Odgovor #81 poslato: 18 фебруар, 2010, 14:47:47 »

Mozda da probas da skines plocice,da ih ocistis ( saberom ) oksidaciju - po narodski rdju i da ovlaz namazes uljem lezista plocica...a ako nista kod mehanicara za klip
Sačuvana

d.e.x.
dr. Pandistike
****
Van mreže Van mreže

Poruke: 415



« Odgovor #82 poslato: 19 фебруар, 2010, 00:06:01 »

glavni kocioni!!!!
Sačuvana
nele
Pandista
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 77


« Odgovor #83 poslato: 19 фебруар, 2010, 12:51:00 »

danas sam podizao automobil i desni tocak se jako tesko okrece.
ne gine mu sutra majstor
Sačuvana
AcaDorcol
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 1.582



« Odgovor #84 poslato: 19 фебруар, 2010, 20:01:29 »

Nele, nema sta - kociona kljesta (desna, a bogami i leva) na kompletan pregled, sa sve plocicama, cilindrom, gumicama i td.......Sto pre to bolje - dok se blokada ne ``ucrta`` u vidu brazdi na disk......
Sačuvana

Plin je za kuvanje, dizel je za oranje, a benzin je za voznju.
nele
Pandista
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 77


« Odgovor #85 poslato: 19 фебруар, 2010, 21:35:58 »

Danas sam kad sam skidao tocak video sam da na disku imam jednu bazdu sirine 1,5-2 mm i dubine jedno 0.5 mm
Definitivno sutra kod doktora u Dobanovce.
Sačuvana
AcaDorcol
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 1.582



« Odgovor #86 poslato: 19 фебруар, 2010, 21:48:14 »

imam jednu bazdu sirine 1,5-2 mm i dubine jedno 0.5 mm

Tih, pa ja imam nekolko takvih..........
Sačuvana

Plin je za kuvanje, dizel je za oranje, a benzin je za voznju.
nele
Pandista
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 77


« Odgovor #87 poslato: 19 фебруар, 2010, 22:53:56 »

He he stari diskovi su bili kao himalaji, ovi su novi stavljeni jesenas.
Sačuvana
AcaDorcol
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 1.582



« Odgovor #88 poslato: 19 фебруар, 2010, 23:04:04 »

Ma samo razradi cilindar i kljesta, i ceraj......(naravno proveri i ostalo na kocnicama)
Sačuvana

Plin je za kuvanje, dizel je za oranje, a benzin je za voznju.
nele
Pandista
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 77


« Odgovor #89 poslato: 20 фебруар, 2010, 15:24:47 »

Bio kod doktora,
Problem je bla stroka u cilindrima i crevu.
Jos jedna stvar kako odvrnuti zapeklu "sisicu"?
Sačuvana
Stranice: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 16
  Štampaj  
 
Prebaci se na:  

Powered by SMF 1.1.16 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Srpski prevod: www.tnenad.net