Panda Club Serbia
22 октобар, 2014, 04:06:46 *
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije
Vesti:
 
   Početna   Pomoć Prijavljivanje Registracija  
Stranice: [1] 2
  Štampaj  
Autor Tema: Ugradnja plina  (Pročitano 14559 puta)
nitro
Moderator
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 717


Fiat Panda 1.1 MPI 2002god


« poslato: 14 април, 2010, 13:06:37 »


Ako nekoga interesuje   
                http://www.autogasgta.rs/

P.S. Nasao na netu
Sačuvana

dadja
dr. Pandistike
****
Van mreže Van mreže

Poruke: 274


« Odgovor #1 poslato: 14 април, 2010, 17:23:24 »

Ja tamo odrzavam plinski uredjaj i mogu reci da su momci ok.
Provereno su dobri jer Union Karic(gde sam ja ugradio, koji su zastupnici vise marki plinskih uredjaja) ne bi  bilo kome prepustili odrzavanje uredjaj.
Sačuvana
gibanitza
Administrator
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 2.216


Panda Gvido


« Odgovor #2 poslato: 14 април, 2010, 17:32:12 »

Mislim da je dosta ljudi iz moje okoline tamo preradilo vozilo na plin... Svi su imali pozitivna iskustva a i cena im nije nešto jaka, koliko sam skontao, 500€ za sekvent...
Sačuvana

Svako "Zašto" ima svoje " `bem li ga"!
bibazoki
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 714


« Odgovor #3 poslato: 15 април, 2010, 15:31:34 »



  Pošto sam zainteresovan pitao sam ih mejlom i to baš za naše NS PANDE. Odmah su mi odgovorili (i to nešto znači). Pošto je post dugačak evo ga u celosti. Nije u rubrici servisa i usluga pa admini ako hoće, neka ga tamo prebace. Nemam ništa protiv. good

   


Poštovani,

Za  Vaš automobil, uređaj koji bi smo preporučili, sekvent (direktno ubrizgavanje plina), sa ugradnjom (ključ u ruke) košta 500€ dinarske protivvrednosti.
Boca je cilindricna do 60 litara.
Uređaj je TOMASETTO AC i garancija je 3 GODINE ili 120 000km, i preporučujemo ga kao najbolji uređaj u odnosu cena-kvalitet.

Ukoliko ste zainteresovani za neki drugi uređaj u ponudi imamo i:

•   Tartarini------------720€ (garancija 2 godine ili 100 000km)
•   BRC------------------730€(garancija 2 godine ili 100 000km)
•   AutoGas Italia-----570€(garancija 2 godine ili 100 000km)

Za sve navedene uređaje smo ovlašćeni za ugradnju i servisiranje od strane prizvođača.   

Ugradnja traje oko 5 sati i zakazuje se telefonom.

Plaćanje: gotovinski,virmanski,karticama,čekovima (nema mogućnosti plaćanja na rate).

Atest kod nas u servisu jednom nedeljno,košta 4000 dinara i važi 10 godina.

Hvala što ste nas kontaktirali,i ako ne dođete kod nas na ugradnju, javite se rado ćemo Vam dati koristan savet.

Veliki pozdrav od ososblja GTA servisa!

Goran Pesic
GTA Independent Group doo
-GTA Servis
 Visnjicka 138
11060 Beograd


     
Sačuvana

RENO4+PANDA4+4=12
nitro
Moderator
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 717


Fiat Panda 1.1 MPI 2002god


« Odgovor #4 poslato: 25 април, 2010, 22:26:21 »

Naiđoh i na ovo
http://www.gasdodaske.com/
http://www.autogasradic.com/
Još samo da naiđem i na 500jeVrića i ... jester jester jester
« Poslednja izmena: 25 април, 2010, 23:47:41 nitro » Sačuvana

bibazoki
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 714


« Odgovor #5 poslato: 03 мај, 2010, 17:12:04 »



   Danas mi u GTA ugrađen uređaj za TNG. Boca je 30 lit. Komplet ugradnja je 50.000 RSD. Za neki dan idem na atest, još 4.000 RSD. Ima i troškova za vanredni tehnički pregled i taksa za uput na atest. Inače, "majstor" koji vrši atestiranje dolazi u GTA servis tako da praktično oni sa njim opšte. Ja nemam tu nikakav problem. whistle

   Vozio sam ga danas u lokalu i ne osećam nikakvu razliku.   lazy

Sačuvana

RENO4+PANDA4+4=12
gibanitza
Administrator
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 2.216


Panda Gvido


« Odgovor #6 poslato: 03 мај, 2010, 20:11:14 »

Odlično Zoki! Pametna investicija... E sada, ono što će mene da zanima je potrošnja plina a i benzina (u ono kratko vreme dok ne prebaci na plin, kažu da to ide i do 1l na 100km) i stanje ulje pri redovnoj promeni...
Sačuvana

Svako "Zašto" ima svoje " `bem li ga"!
bibazoki
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 714


« Odgovor #7 poslato: 03 мај, 2010, 21:43:05 »



  Za ulje nemam pojma. Videću. pardon
      Što se prebacivanja tiče, to se obavi automatski. Naime, kada god pališ mašinu a temperatura joj je ispod cca 40 C, pališ NA BENZIN. Čim temperatura dostigne 40 c on sam prebaci na gas. Ako je temperatura u momentu paljenja iznad 40 c pališ na benzin ali posle par sekundi automatski se prebaci na gas. I to je to.  yes
Sačuvana

RENO4+PANDA4+4=12
KockaKruzer
Pandista početnik
*
Van mreže Van mreže

Poruke: 34


WWW
« Odgovor #8 poslato: 03 мај, 2010, 22:04:55 »

Društvo,
evo jednog toplog saveta: Ako mislite da uštedite vozeći se na gas, onda nemojte štedeti na ugradnji uređaja. Imam ranija iskustva sa auto gasom i sa GTA servisom, i mogu reći da ima milion auto gas servisa koji ugrađuju plin, ali retko ko zna da otkloni neki kvar, a bogami na tim poljskim (AC STAG, itd...) kvarovi su učestala stvar. Pitajte bilo kog taksistu koji na gas prelazi velike kilometraže. Taj AC STAG je uređaj koji se vozi nekih 40ak hiljada i onda možeš da ga baciš pošto riknjava računar, to svi znaju. Meni se recimo desilo da posle 2 godine popucaju sva creva od dovoda plina tako da sam imao kuljanje živog plina pod haubom. Jedna varnica i doviđenja.

Po meni najbolja investicija je italijanski "Zavoli". Uređaj neuporedivo boljeg kvaliteta. Način ugradnje je takođe dosta bitan.
Ja bih uvek preporučio RR Auto Gas Centar kod kojih sam završio nakon posete par idiotskih servisa. Pravi majstori svog zanata. Perfekcionisti. Uglavnom rade besna kola. Viđao sam i Porsche Cayenne kod njih na ugradnji. Oni su prvi počeli da rade sekvent sisteme u Srbiji. Malo su skupli od ostalih, ali zato posle voziš i ne razmišljaš.
Meni se čini da je kod njih taj Zavoli oko 650eur. Uostalom, sajt je www.lpgservice.net
Zaista preporučujem.
Sačuvana

FIAT Panda 1000 FIRE '89
dadja
dr. Pandistike
****
Van mreže Van mreže

Poruke: 274


« Odgovor #9 poslato: 03 мај, 2010, 22:15:55 »

Sto se tice samog uredjaja AC TOMASETO misljenja su razlicita. Ustvari najbitnija stvar je nacin ugradnje, a to da riknjavaju racunari i druge stvari to se moze destiti na bilo kom uredjaju.

Ja sam sa ovim uredjajem presao 25000 i mogu reci da nisam imao nikakvih problema. Naravno redovan servis na 10000 ili 300 radnih sati sto i sam uredjaj upozorava kad treba ici na servis.
Naravno da postoji neka razlika u kvalitetu ali to su nijanse i cena radne snage. 

Sačuvana
bibazoki
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 714


« Odgovor #10 poslato: 04 мај, 2010, 21:04:49 »


   Meni je ekipa iz GTA delovala apsolutno profesionalno. Na kraju, kod njih dolazi ovlašćeni čevek koji izdaje atest. I još nešto! Garantuju TRI godine ili 120 hiljada pa i to nešto znači. Redovni servisi su neminovno KOD SVAKOG uređaja a za ovaj je na 15.000 i to automatski te opominje. Ako "rikne" kompjuter u garantnom roku to je već njihov problem. Sve u svemu, koliko sam gledao, u kolima sve je urađeno baš profesionalno. yes

   Inače samo u Beogradu su u zadnje vreme nikli servisi za ugradnju uređaja k'o pečurke posle kiše. Mislim da ih ima više nego burekdžinica jester Svakako da među njima ima i vaćaroša ali šta ćeš. Ni jedan neće unapred da ti kaže: " Da, ja sam vaćaroš".  prankster

         Videćemo. whistle
« Poslednja izmena: 04 мај, 2010, 21:07:31 bibazoki » Sačuvana

RENO4+PANDA4+4=12
Joe
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 1.146



« Odgovor #11 poslato: 27 август, 2010, 08:21:48 »

Prikljucujem se diskusiji sa zakasnjenjem, podrzavam ugradnju AC TOMASETO
plinskog uredjaja. To je sasvim dobar uredjaj, povoljan i po ceni i kvalitetu.
Ugradio sam takav uredjaj u svoja dva Seicenta 1.1 pre tri godine i presao sa
jednim 45000 km a drugim 40000 km bez ikakvih problema sa plinom,
samo redovni servis na 15000 km (zamena filtera) i vozi Misko.
Mislim da je veoma vazno da ugradnja bude kod nekog ozbiljnog majstora, ima
mnogo jajara koji ugradjuju jeftine delove kupljene na buvljaku, otud
pucanje gumenih creva, nisu odgovarajuceg kvaliteta i ne mogu da izdrze
visoku temperaturu. Ako prosetate buvljakom videcete da se tamo prodaje sve
za plinske uredjaje, po meni sumnjivog kvaliteta. Ako majstor tamo kupi delove
i vama ugradi po normalnoj ceni (500 e ) lepo je zaradio, na atestu se nemoze
videti kvalitet creva ili ventila, to se pokaze posle izvesnog vremena.
Zato ugradnju treba raditi kod proverenih servisa.
Veoma je bitno da vodite racuna i gde tocite plin, najbolje je na nekoj firmiranoj
pumpi gde je plin cist i mesavina propan-butan odgovarajuca, time cete postici
da auto ima normalnu potrosnju a filter nece biti zagusen pre predjenih 15 000 km.
Treba da znate i ovo, dok vozite automobil na plin benzin pumpa je u funkciji,
veoma je vazno da u rezervoaru za benzin imate bar 10-15 litara benzina da bi
benzin pumpa mogla normalno da radi tj. da preliva benzin.
Preporucujem ugradnju plina u auto, ima mnogo prednosti, od duzeg veka trajanja
motora do 50 % ustede u voznji. Uredjaj  je skup ali se brzo isplati ako koristite
auto svakodnevno. Pozdrav
Sačuvana

Svaki električni uredjaj u automobilu radi na dim, kad taj dim izadje iz njega uredjaj više ne radi !
gibanitza
Administrator
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 2.216


Panda Gvido


« Odgovor #12 poslato: 27 август, 2010, 08:58:09 »

Joe,

Reci mi koje pumpe/plinare preporučuješ? Kada sam sipao plin na MB Gasu i na LukOil-u upalila mi se check engine lampica što me je prilično iznerviralo... Doduše, nestalo je posle nekoliko desetina kilometara po otvorenom ali opet to ukazuje na loš ili prljav plin...
Sačuvana

Svako "Zašto" ima svoje " `bem li ga"!
Joe
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 1.146



« Odgovor #13 poslato: 27 август, 2010, 13:01:40 »

Verovatno da se check sijalica upalila zbog neceg grugog, mislim da je Lukoil
ozbiljna firma da bi muvali sa gasom, licno punim samo na OMV kod nas, kada
putujem u Grcku punim kod Simova u Djevdjeliji, a u Grckoj samo na Shell pumpama.
Mozda Ti je sve ovo bez veze, ali ja nisam imao problema nikad sa plinom.
Check hoce da se pali na lose ubrizgavanje na benzinu, na lambda sondu, i onako
bez veze kada nesto polupa loncice. Los plin se pokaze na snazi i povecanoj potrosnji,
zaprlja ceo sistem i zagusi filkter. Meni je ovo treci auto na plin, imam dosta iskustva
sa autima na plin, i sa starim sistemima i sa sekvent uredjajem.
Pozdrav
Sačuvana

Svaki električni uredjaj u automobilu radi na dim, kad taj dim izadje iz njega uredjaj više ne radi !
gibanitza
Administrator
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 2.216


Panda Gvido


« Odgovor #14 poslato: 27 август, 2010, 18:08:42 »

Ma mene sramota da kažem da se ne radi o Pandi već o skroz novom VW Polu 1.4... I ja sam očekivao od LukOil-a ozbiljnost ali eto šta mi se desilo sa njihovim plinom... Sledeće mi ostaje da probam OMV. ELP, Eko, Slap su se dobro pokazali iz mog iskustva...
Sačuvana

Svako "Zašto" ima svoje " `bem li ga"!
Stranice: [1] 2
  Štampaj  
 
Prebaci se na:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Srpski prevod: www.tnenad.net