Panda Club Serbia
25 април, 2018, 15:49:55 *
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije
Vesti:
 
   Početna   Pomoć Prijavljivanje Registracija  
Stranice: 1 [2] 3 4 ... 6
  Štampaj  
Autor Tema: moj novi auto  (Pročitano 16442 puta)
AcaDorcol
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 1.681



« Odgovor #15 poslato: 12 новембар, 2010, 12:17:17 »

Ima dve verzije, jedna sa blokadom i jedna bez blokade. Ova sa blokadom ima ono okretno dugme na centru tocka, kojim se zapravo i vrsi blokada dok ova bez ima samo fixnu kapicu na centru tocka. Taj model sa blokadom je uglavnom stavljan na Sisley, dok ``obicne`` 4x4 nemaju blokade. Ova -sa- je bila znatno, snatno skuplja, sama blokada je dizala cenu za 400 eura obzirom sa Steyr nije zeleo da ide ispod te cene za verziju sa blokadom. Ima i da se kupi i zaseban ``dodatak`` za ove bez blokade u IT i samo taj dodatak kosta 400 eur/kom. Inace sama blokada je dosta podlozna mehanickom kvaru u slucaju nepravilne upotrebe i ljudi su imali dosta glavobolje sa tom izvedbom. Posto rezervnih delova vise nema, ta glavobolja je dosta gadna u danasnje vreme, i o tome ima dosta na IT forumu. Uglavnom ljudi rezervne delove prave u specijalizovanim radionicama i za to pucaju veeeeelike pare.
Inace iz mog iskustva (znate gde radim i sta koristim u sluzbene svrhe) malolitrazni terenac sa 4x4 pogonom (i blokadama) i jeftinim odrzavanjem - zapravo jednostavno ne postoji. Postoje razne ``simulacije`` ali sve to moze biti samo neka manje ili vise uspesna fancy varijanta. Ko zaista zeli ili ima potrebu za terencem, mislim pravim terencem, morace da se svede na nekoliko priozvodjaca i modela (mislim na civilne varijante) tipa Toyota (Landcruiser ili Prado), Nissan (Patrol), Landy (Defender) kratki il dugi, i Isuzu (par modela). Preporucljiva kubikaza je - sto vise to bolje, (recimo od 4200 ccm do 6000 ccm) samo tada ti je godisnja registracija pocev od 180.000 dindzi pa navise....... skull skull skull Sve drugo se moze koristiti samo po sumama Kosutnjaka i za porodicne izlete i to do 20 metara od asfalta i na ravnom suvom zemljistu ......
Sačuvana

Plin je za kuvanje, dizel je za oranje, a benzin je za voznju.
gibanitza
Administrator
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 2.243


Panda Gvido


« Odgovor #16 poslato: 12 новембар, 2010, 12:29:07 »

Tja, meni je 4x4 bez blokade jednostavno nepotpun proizvod. Video sam doduše neke varijante da se napravi odvojeno ručna kočnica za svaki točak (na zadnjoj osovini) pa kada neki krene da proklizava ti ga samo malo pritegneš ručnom da se snaga prenese na onaj na čvrstoj podlozi...

Da se pitam najradije bih uzeo G Mečku ili Pinz-a ali niti imam potrebe za tim a još manje mogućnosti. Mislim da će mi Panda ili neki malečni Suzuki završiti priču...
Sačuvana

Svako "Zašto" ima svoje " `bem li ga"!
pandit
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 595


« Odgovor #17 poslato: 12 новембар, 2010, 13:34:42 »

E jeb' ga sada... Kako to, der pojansi malo?

Pa dobro je reko. Meni ne blokira. Moj Kanta ga nema smile
Sačuvana

Uvijek gledaj vedriju stranu smile
bojanvet
Pandista
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 87


« Odgovor #18 poslato: 12 новембар, 2010, 15:00:08 »

Ima dve verzije, jedna sa blokadom i jedna bez blokade. Ova sa blokadom ima ono okretno dugme na centru tocka, kojim se zapravo i vrsi blokada dok ova bez ima samo fixnu kapicu na centru tocka. Taj model sa blokadom je uglavnom stavljan na Sisley, dok ``obicne`` 4x4 nemaju blokade. Ova -sa- je bila znatno, snatno skuplja, sama blokada je dizala cenu za 400 eura obzirom sa Steyr nije zeleo da ide ispod te cene za verziju sa blokadom. Ima i da se kupi i zaseban ``dodatak`` za ove bez blokade u IT i samo taj dodatak kosta 400 eur/kom. Inace sama blokada je dosta podlozna mehanickom kvaru u slucaju nepravilne upotrebe i ljudi su imali dosta glavobolje sa tom izvedbom. Posto rezervnih delova vise nema, ta glavobolja je dosta gadna u danasnje vreme, i o tome ima dosta na IT forumu. Uglavnom ljudi rezervne delove prave u specijalizovanim radionicama i za to pucaju veeeeelike pare.
Inace iz mog iskustva (znate gde radim i sta koristim u sluzbene svrhe) malolitrazni terenac sa 4x4 pogonom (i blokadama) i jeftinim odrzavanjem - zapravo jednostavno ne postoji. Postoje razne ``simulacije`` ali sve to moze biti samo neka manje ili vise uspesna fancy varijanta. Ko zaista zeli ili ima potrebu za terencem, mislim pravim terencem, morace da se svede na nekoliko priozvodjaca i modela (mislim na civilne varijante) tipa Toyota (Landcruiser ili Prado), Nissan (Patrol), Landy (Defender) kratki il dugi, i Isuzu (par modela). Preporucljiva kubikaza je - sto vise to bolje, (recimo od 4200 ccm do 6000 ccm) samo tada ti je godisnja registracija pocev od 180.000 dindzi pa navise....... skull skull skull Sve drugo se moze koristiti samo po sumama Kosutnjaka i za porodicne izlete i to do 20 metara od asfalta i na ravnom suvom zemljistu ......
E vidis burazeru , meni bi trebalo ovo drugo. Naime, zbog prirode mog posla(veterinar sam) trebam uspesno da se prebacim od tacke A  do tacke B, u svim vremenskim prilikama i u svako doba dana i noci. Znaci, ne silazim s puta, samo sto ima malo brdovitih sela, sa malo vecim usponom, cak bi i panda sa lancima lepo zavrsavala posao, ali je malo nezgodno po nekoliko puta stavljati i skidati lance. Zbog toga mi treba ekonomican auto sa 4x4 pogonom, ako uopstre i postoji.
Recimo, jedan suzuki jimny, bi bio idealan, pa neka je i sminkeraj od dzipa. Cini mi se da je negde organizovano takmicenje koji auto ce otici najdalje, krecuci se uzbrdo na ski stazi, i sta mislite ko je pobedio. Nije ni landkruzer ni pajero, vec panda 4x4 i suzuki jimny. Lagani su, uske gume, vrlo lepo gaze sneg. A o spustanju nizbrdo po snegu i da ne govorimo.
Sačuvana
AcaDorcol
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 1.681



« Odgovor #19 poslato: 12 новембар, 2010, 15:02:41 »

Pa burazeru ko ti brani.......Vazno je da ti zavrsava poso (i po mogucnosti i van-poso).
« Poslednja izmena: 12 новембар, 2010, 15:13:19 AcaDorcol » Sačuvana

Plin je za kuvanje, dizel je za oranje, a benzin je za voznju.
pandit
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 595


« Odgovor #20 poslato: 12 новембар, 2010, 15:11:11 »

Hm.... glede na postavljene zahtjeve, mislim da je savršen odgovor na te potrebe traktor gusjeničar. I to ruski. Na navijanje, jer puno troši. Litru na metar. Benzina ili votke, svejedno. Po mogućnosti sastavljen u japanu zbog kvalitete i preciznosti. Panjemaju?  Roll Eyes Roll Eyes

Htio sam samo reći da ne postoji idealan automobil, osim pande, naravno. Potrebe su nam tako raznolike da ih je jednostavno nemoguće sve zadovoljiti. Sudim to po sebi, zato nemoj ljutiš, prijatelju smile
« Poslednja izmena: 12 новембар, 2010, 16:00:11 pandit » Sačuvana

Uvijek gledaj vedriju stranu smile
bibazoki
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 715


« Odgovor #21 poslato: 12 новембар, 2010, 18:31:17 »


   Gibo, moj predlog. Ako je valjao Drugu Lenjinu za Sajberiju, valjaće i tebi na brdovitom Balkanu...  dance1

   Samo pazi. Ovo je inače RR od jedno 8 litara i težak jedno 4 tone. Troši malo više od Panditovog ruskog traktora a registracija je skuplja od Hummera!  skull skull
Sačuvana

RENO4+PANDA4+4=12
pandit
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 595


« Odgovor #22 poslato: 12 новембар, 2010, 19:00:04 »

'em ti Iruda! Da već nemam Kantu, ovo mi bi bio san i želja svih želja, skoro pa kako to kaže jedan moj frend, "trudnička želja".
Hvala ti Bibazoki, obradovao si stare oči smile
O tome da mi je sjetna suza kanula na reumatično koljeno, neću ni da pišem...
« Poslednja izmena: 12 новембар, 2010, 19:04:09 pandit » Sačuvana

Uvijek gledaj vedriju stranu smile
mirorab
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 638


under wandrin' star


« Odgovor #23 poslato: 12 новембар, 2010, 20:34:21 »

...O tome da mi je sjetna suza kanula na reumatično koljeno, neću ni da pišem...
bb
 lol lol lol lol lol lol fan fan fan good good good drinks drinks drinks victory victory
Sačuvana

bojanvet
Pandista
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 87


« Odgovor #24 poslato: 22 новембар, 2010, 13:00:19 »

Evo ga, mislim da sam dobio bas ono sto sam i trazio. 1328cm, 92ks, sekvent plin, 2004.godiste.
Prvi test potrosnje 8,4l/100km.
Sačuvana
bojanvet
Pandista
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 87


« Odgovor #25 poslato: 22 новембар, 2010, 13:04:58 »

I jos malo, slika. Inace, kompaktan je i cvrst, strasno "povozit", bas kao i Panda.
Vislji je i od pande 4x4, a istovremeno jeftin za odrzavanje. Ima lanac i lancanik, nema zupcasti, sto je dodatna pogodnost. Diferencijal pozadi veci nego na Ladi Nivi.
Sačuvana
pandit
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 595


« Odgovor #26 poslato: 22 новембар, 2010, 13:20:49 »

Iskrene čestitke!
Ako je to ono što si tražio i ti si time zadovoljan, onda je to najbolji auto na svijetu  dance1
(to je moja filozofija)
Sačuvana

Uvijek gledaj vedriju stranu smile
gibanitza
Administrator
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 2.243


Panda Gvido


« Odgovor #27 poslato: 22 новембар, 2010, 14:28:16 »

Bojane,

Kako uključuješ 4x4 pogon?
Sačuvana

Svako "Zašto" ima svoje " `bem li ga"!
IFA
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 892


« Odgovor #28 poslato: 22 новембар, 2010, 15:01:14 »

Čestitam,kupio si najlepši iz aktuelne ponude
Sačuvana
AcaDorcol
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 1.681



« Odgovor #29 poslato: 22 новембар, 2010, 15:06:50 »

Lepo. Lepo, nek je sa srecom !!!!! i UZIVAJ!!!!!!!
Sačuvana

Plin je za kuvanje, dizel je za oranje, a benzin je za voznju.
Stranice: 1 [2] 3 4 ... 6
  Štampaj  
 
Prebaci se na:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Srpski prevod: www.tnenad.net