Panda Club Serbia
15 новембар, 2018, 14:24:28 *
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije
Vesti:
 
   Početna   Pomoć Prijavljivanje Registracija  
Stranice: 1 ... 3 4 [5] 6
  Štampaj  
Autor Tema: moj novi auto  (Pročitano 16855 puta)
roberto_s
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 1.549



« Odgovor #60 poslato: 20 јануар, 2011, 09:06:37 »

Koza , klima, lamperija........bljak.
 Salim se naravno, lep karavan, pravi porodicni auto.
Sačuvana
gibanitza
Administrator
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 2.243


Panda Gvido


« Odgovor #61 poslato: 20 јануар, 2011, 09:13:45 »

Fino vozilo...

A jel istina da ti D4D motori troše ulje, onako redovno i ako je sve ispravno?
Sačuvana

Svako "Zašto" ima svoje " `bem li ga"!
roberto_s
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 1.549



« Odgovor #62 poslato: 20 јануар, 2011, 10:13:49 »

Svaki motor trosi ulje, sad koliko.... to je pitanje. Za neke modele iz syber generacije, 20/30 grama na 1000 km je sasvim normalno. Tako sam cuo, ne mora da bude tacno. rtfm
Sačuvana
bojanvet
Pandista
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 87


« Odgovor #63 poslato: 20 јануар, 2011, 11:34:08 »

Fino vozilo...

A jel istina da ti D4D motori troše ulje, onako redovno i ako je sve ispravno?
Ovi 2.0 D4D ne trose sigurno, imam prijatelja koji vozi Avensisa 2,2D4D i zna da potrosi litar od zamene do zamene.
Moj ne trosi, menjam ulje na 5-6000km, inace u motor staje 6,4litra ulja. (ko u kamion FAP).
Sačuvana
gibanitza
Administrator
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 2.243


Panda Gvido


« Odgovor #64 poslato: 20 јануар, 2011, 12:18:30 »

E da, ondak su ti 2.2 problematični. Mada kažu da je sve u redu ali samo troši ulje...

Mislim da generalno u dizelaže ide više ulja...
Sačuvana

Svako "Zašto" ima svoje " `bem li ga"!
bojanvet
Pandista
**
Van mreže Van mreže

Poruke: 87


« Odgovor #65 poslato: 20 јануар, 2011, 12:41:42 »

D4D vazi za motor kome najmanje smeta los kvalitet naseg eurodizela!
Ovaj 2.2 je sluzbeni auto i svakodnevno se voze duze relacije, autoput recimo, i slabo se postuju ogranicenja! Kad bi se vozilo normalno mozda i ne bi trosio ulje!
Sačuvana
pandit
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 595


« Odgovor #66 poslato: 13 март, 2011, 13:00:00 »

Prošle me nedjelje popodne moja najdraža pitala: A kako ćeš ti voziti Kantu po ljeti bez klime? Emti, pogodila me u žicu jer zna da nissana ne volim vozit po Norom mestu i na kraće relacije.... Pokušao sam naći bilo kakvo rješenje, pregradnja, ugradnja, što li...  Nekog pametnog rješenja zapravo i nema, jer sve što se bi klimom u Kanti dobilo (osim prehlade) bi se istog trena i gubilo, jer tu ne postoji termoizolacija čak ni u naznakama:( Daklem, posložih prioritete:
1. gradski mali auto izvana, iznutra što prostraniji
2. klima, klima i klima...
3. minimalna potrošnja i održavanje/reganje
4. rabljen ali očuvan
Što god da sam birao, stalno sam se vraćao na jedan te isti model: Hyundai Atos. Da ne dužim, bijah u Mariboru kod jednih.... još se tresem; u živo doživjeh Adams familly, nevjerojatno i istovremeno čisti horror. Odustao sam, jer je auto iznutra čudno smrdio. Ne baš na lešine, ali ni daleko od toga. U Grosuplju bih kupio, ali prodavač (firma) je bio neljubazan i nije davao garanciju na rabljen auto, pa mi je opalo zanimanje:)
U Kranju sam našao (internet) to što sam tražio, dogovorio (telefon/mob) i slijedeći dan kupio krntinju:) Toplo preporučujem tu firmu, daju garanciju na rabljen auto (ako se pokažu skrivene greške) i vrlo su ljubazni. Osim toga svi automobili su im čisti i uređeni da samo gledaš. Jednom riječju: civilizacija. Ako koga zanima: http://www.avtotehna-vis.si, možda nađe što za sebe. Nedaleko (500 m) sam registrirao, osigurao, uzeo tablice, zelenu kartu i godišnju vinjetu. Da, i suput popio kavu:)
Hyundai Atos 1.0 GLS, 2000 godište, 96.000 km, klima, tonirana stakla, centralno zaključavanje, daljinsko, krasan autoradio, ABS, nove gume sijaset gumbića i svjetiljki za 1.190 eura. Normalno, kažeš im da je to previše, oni to znaju, pa kao što su i unaprijed planirali, spuste cijenu na 1.100. Keširam, dodah dečkima za kavu, 500 m dalje iskeširam još 500 eura na papirologiju, tablice i vinjete i za 15 minuta mahnuh Kranju jedno doviđenja. Probna vožnja je bila do Norog mesta. Zašto nisam odmah probao prije kupnje? Pa nemam zašto, daju garanciju, dakle sve bi trebalo biti pregledano i ok:)
« Poslednja izmena: 13 март, 2011, 15:39:40 pandit » Sačuvana

Uvijek gledaj vedriju stranu smile
pandit
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 595


« Odgovor #67 poslato: 13 март, 2011, 13:14:28 »

Zašto baš Atos?
Trebam mali auto, prostran, za skakutanje uokolo i prijevoz različite prtljage, odvest psa u šetnju, ribolov, kupovinu po trgovinama, zekanje.... pa slijedeće dvije fotke objašnjavaju sve...
- 4 vrata, to je genijalan štos, iako se vozim sam ili sa Nadom ili pas i ja. Dvoja više nego dovoljno, ali ta kombinacija ima kraća vrata i lakše ih je otvoriti pod večim kutom u skučenom prostoru, uskim parkinzima. Jasno ko bijeli dan.
- Kabina je vrlo visoka, što ima nebrojeno prednosti i za putnike i za prtljagu, a to je meni zbog studijske/fotografske opreme jako važno. Zadnja su vrata doslovno ogromna, otvaraju se i sa vozačeva sjedala, dižu se automatski i nema glupe pregrade, tj. otvor je do poda prtljažnika. Kad bih električni štednjak vozio iz trgovine, može komotno stajati okomito. Poslije spuštanja zadnjih sjedala ima prostora i za prijevoz indijskih slonova. Ok, manje stado....
- Visoka kabina je omogućila da su i sjedala visoka. Ne treba govoriti koliko je tako udobnije i sjedit i vozit. Mala, ali krasna im je finta da su ispred prednjih sjedala postavljene ladice za manju prtljagu i sitnice. To me je zaista oduševilo.
Električno dizanje i spuštanje stakala, otvaranje zadnjih vrata i poklopca rezervoara iz kabine, više nego udobna sjedala, te obloge na svakom milimetru kabine, termoizolacija...

Prvog sam Korejca kupio 1990. S time sam se uvjerio da su evropski proizvođači kremanjonci glede korejaca i japanaca po pitanju kvalitete, izradi, obilice dodatne opreme i kasnije "zaboravite" na mehaničare. Od onda i ne kupujem druge doli njihove automobile. Tu i tamo uzmem nešto evropsko da pojačam svoje uvjerenje.
« Poslednja izmena: 13 март, 2011, 19:34:29 pandit » Sačuvana

Uvijek gledaj vedriju stranu smile
pandit
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 595


« Odgovor #68 poslato: 13 март, 2011, 13:31:22 »

Kako je u praksi?
Prvo što upada u oči, to je da u kabini ne vidiš ništa od metalne karoserije. Sve klapa, ništa ne zapinje, ne trkelja. S time rekoh sve.
Preglednost vrhunska, retrovizori predimenzionirani i kvalitetni.
Ima hrpa dodataka, pa je zabavno vozit.

Pod haubom se skriva pravi mali biser: motor od 999 ccm, 55 konja (!) polu-ajnšpric jednostavan i funkcionalan do bola. Ima par najnužnijih senzora, ali je unatoč tome krajnje jednostavan za popravljanje, ako mu to uopće treba. U vožnji se veselo kotrlja bez imalo muke, potrošnja u rangu fajercajga, a na autocesti sam vozio 140 ko od šale. Tu moram upozoriti da je to prvenstveno gradski/dostavni autič i nije se igrat sa oštrom vožnjom u zavojima. Koga to veseli, neka si nabavi auto za to.

Žalosno je jedino to da su prestali proizvodit Atosa (osim u Indiji) i da ga je zamjenio Getz. To mi se ni najmanje ne dopada, jer to više nije gradski mališan nego sranje poput Renaultovog Clia.

Motor sam pregledao i očistio (mrzim prljave motore) sljedeći tjedan pičim servis u vlastitoj režiji: zamjena zračnog, uljnog i filtera goriva, svo remenje, sviječice, obloge kočnica i ulje u motoru i mjenjaču, ulje servovolana. Možda je to prijašnji vlasnik redovito radio, ali to je bio njegov problem. Kad sam to napravim, znam da je sve u redu i da zbog toga ne treba brinut, a i jeftinije je nego vjerovat pa se zahebat:) Zamjenit ću sve žarulje, ispolirat lak (metalik) i iako nisam opazio ni traga hrđe, obnovit ću zaštitu podvozja. A što bih inače prčkao oko auta?

Reće mi žena da jedna njezina kolegica iz Ljubljane ima takav samo noviji model. Jako malo vozi, uglavnom po gradu vozi bicikl. Reko ženi da joj ne zaboravi reć kad bude prodavala da ćemo ga kupit. Odmah i bez razmišljanja. Nek stoji kod nas. To je predobar auto da ga razvaljuje neki defektaš....
« Poslednja izmena: 13 март, 2011, 17:08:28 pandit » Sačuvana

Uvijek gledaj vedriju stranu smile
gibanitza
Administrator
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 2.243


Panda Gvido


« Odgovor #69 poslato: 13 март, 2011, 18:29:57 »

Branko, čestitam na kupovini!

Auto izgleda kao da je nov. Stvarno bez zamerki!

Vozio sam pre tri godine na moru Kia Picanto i mogu reći da je to bio odličan autić za te uslove (grčko ostrvo Krf). Zujali smo po onim uzanim putevima sa uživanjem. Koliko znam taj auto je delio platformu sa novijim Atosom. Inače, Atosa je zamenio i10 koji se proizvodi u Indiji, kao i i20 koji je zamenio Getza. Generalno, kada sam tražio nov auto odustao sam od i20 baš zbog "made in india".

Ono što je muka u Srbiji sa Hyundai-ima i KIA-ma je nedostatak i teška nabavka rezervnih delova kao i mali broj dobrih servisa. Iz mog ugla, sve je to lepo, korejsko vozilo završi posao, košta malo, izgleda lepo (u datom trenutku) ali uvek im nešto nedostaje makar i sitnica, moje mišljenje je da i dalje kaskaju za Evropljanima. Možda će sada biti "svaki ciga hvali svoga konja", ali Polo koga sad imam i i20 se ne mogu porediti, čak i kada se cena uzme u obzir jednostavno se vidi razlika u nekoliko decenija više iskustva znanih nam Švaba. Dakle, sada ću da zvučim kao Srbenda koja jede kilo mesa i po kile krompira za doručak i kune se u Golfa II dizela, ali "Švabo je Švabo". Dokle god budem mogao da biram biće 1. Audi 2. VW...

Sačuvana

Svako "Zašto" ima svoje " `bem li ga"!
Joe
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 1.457



« Odgovor #70 poslato: 13 март, 2011, 18:50:05 »

Branko, auto je prva liga, nemam zamerki, izgleda kao nov, mislim da ce Te sluziti dugo i dobro.
Sada treba samo da dodas u pribor Vojvodjansku prvu pomoc i osvezivac prostora, a onda vozi Misko !
Neka Ti je sa srecom !   
Sačuvana

Svaki električni uredjaj u automobilu radi na dim, kad taj dim izadje iz njega uredjaj više ne radi !
pandit
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 595


« Odgovor #71 poslato: 13 март, 2011, 18:58:00 »

hahaha Gibo
Ma sve okej:) Ali nema usporedbe Atosa sa Polom. Polo možeš uspoređivat sa nekom Kiom ili Hyundayem njene klase ili sa Japancima. E kad smo kod japanaca, tu svi gube. Ali ok, to je moje skromno mišljenje:)
Polo ne dolazi u obzir, premali je, prenizak i preskup za održavanje i programirano (od strane proizvođača) se kvari...
Hyundaje je u bivšu Jugu uvozio Slovenijales. Kako im je krenuklo više nego odlično, otvorili su firmu Hyundai Slovenija, pa je tako ostalo puno odličnih servisa i mehaničara. Ovdje nema frke za tu marku.
Apropo Hyundaja jedna lijepa anegdota: Kupih tamo 1990. godine Accenta koji je došao prvom pošiljkom u Jugu. Napravih 2.000 km i treba kao prvi servis. Prvi servis su radili u Ljubljani i za to su doveli originalne Korejske instruktore/mehaničare. Dođem tamo, rakoh o čemu se radi i dodadoh kao ljubazni Slovenac (!) Korejcima: Kad završimo sa prvim servisom, vodim vas na viski! Kao da se ogrebem da mi servis naprave bolje. Korejcima se oči zakrijesiše, jedan dotrči sa štampiljkom udari mi u servisnu knjižicu, šef se potpiše i veli: Idemo na viski. Ok, velim ja, a servis? Ovaj me u čudu pogleda i upita: A zašto? Pa napravili smo ga:) Tad skopčah da je to tako napravljeno da nemaš što kilavit:)
Ajd mi nađi firmu koja će ti to napraviti...

Joe, fali mi samo osvježivač prostora. Netko mi ga poždero na parkingu, mater mu njegovu...
« Poslednja izmena: 13 март, 2011, 19:36:24 pandit » Sačuvana

Uvijek gledaj vedriju stranu smile
gibanitza
Administrator
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 2.243


Panda Gvido


« Odgovor #72 poslato: 13 март, 2011, 23:46:09 »

Ne znam Branko, cenim godine i iskustvo kojim raspolažeš, ali meni ti Japanci nekako nemaju dušu. Vozio sam dosta službenu Toyotu Yaris Verso 1.3 VVTi, auto je, činjenica je, napravljen po PS-u, prostran, ekonomičan, okretan, izdržao je 150 000km od raznoraznih kolega (kako krštenih tako i muflona) bez ikakvih otkazivanja, kvarova, štucanja - samo redovno održavanje... I sve je to lepo ali Yaris je imao 10% harizme ove kockaste Pande koja je, iako idejno starija 20 godina, uvek navlačila osmeh na lice i prosto me terala da svuda idem dužim putem ne bi li se više družili...

I još jedna stvar za razmišljanje: ko se seća Lantre, Excella, Pony-a, Shuma-e, Sephia-e, Elantre, Sonate itd.?

Nemoj me pogrešno razumeti, taj Atos koga si uzeo je odličan izbor, prelep auto, veoma praktičan ali je ipak dobro što imaš Kantu - čisto da uživaš u kilometrima!  good
Sačuvana

Svako "Zašto" ima svoje " `bem li ga"!
nitro
Moderator
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 910


Fiat Panda 1.1 MPI 2002god


« Odgovor #73 poslato: 14 март, 2011, 15:55:03 »

Čestitke na kupovni  good  fan
Nego, šta će sada biti sa "Kantom"? blush2
 drinks
Sačuvana

Vlajko
Iskusni Pandista
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 191


« Odgovor #74 poslato: 14 март, 2011, 19:36:42 »

Bombona od auta, nek te u zdravlje sluzi!
Imas novu igracku  Roll Eyes

ps. a nas deru za cene samo tako. Ovako nesto za 1100 jura...qq lele
Sačuvana
Stranice: 1 ... 3 4 [5] 6
  Štampaj  
 
Prebaci se na:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Srpski prevod: www.tnenad.net