Panda Club Serbia
25 септембар, 2018, 13:07:25 *
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte.

Prijavite se korisničkim imenom, lozinkom i dužinom sesije
Vesti:
 
   Početna   Pomoć Prijavljivanje Registracija  
Stranice: 1 [2] 3
  Štampaj  
Autor Tema: Panda Classic - Punto Classic slicnosti i razlike  (Pročitano 4698 puta)
kuntalo
dr. Pandistike
****
Van mreže Van mreže

Poruke: 465



« Odgovor #15 poslato: 27 новембар, 2010, 22:28:09 »


Pa ovo je suludo!!!
U svakoj iole normalnoj zemlji je najstrože zabranjeno voziti djecu do 12 godina starosti na prednjem sjedalu, a voziti bebe je ravno ludilu!!! Eh, ba su to "genijano" konstruirali....  cray cray cray cray cray cray


<a href="http://www.youtube.com/watch?v=fKIeExpDLDA" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=fKIeExpDLDA</a> <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Y2DVfqFhseo" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=Y2DVfqFhseo</a>
Sačuvana
AcaDorcol
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 1.682



« Odgovor #16 poslato: 11 фебруар, 2011, 21:18:41 »

Eh da, evo nakon nekoliko meseci i malo vise predjenih kilometara da nastavim sa ovom kolumnom.....Moguce je da ce nekome koristiti.....
Odmah na pocetku da kazem da sam za sada nakon 3 meseca upotrebe - vozilom izuzetno zadovoljan. Proces da ga tako nazovem razradjivanja ide bez vecih problema. Ja sam imao srece i pameti pa sam odmah na pocetku zavrsio takozvano odzracivanje vazduha iz rashladnog sistema, jer ovi iz crvenog barjaceta naravno prilikom sklapanja vozila zaborave da do kraja odsrafe rucicu grejanja na max, pa cim preuzmete vozilo u 90% slucajeva rashladna tecnost brboce?????. Posto sam ja to uocio jos prilikom preuzimanja vozila, imao sam cast da o tome poducim i zvanicne servisere, koji se na 90% isporucenih primeraka susrecu sa kupcima koji im prijave ovu inace veoma opasnu pojavu. Na kraju sam zakljucio da se ovo mozda i namerno radi, kako bi se kupac nakon par dana javio u ovlasceni servis, gde mu oni to za neku sitnu cast odrade, jer da ne rade to namerno, ko bi jos svako malo dolazio u ovlasceni servis. Odzracivanje sistema je inace veoma prosto, postoje dva odzracna ventila, koja su extremno lako dostupna, i kad se sistem pravilno odzraci, nema vise nikakvog brbotanja. Medju pohvalne stvari na Puntu, ne mogu a da ne naglasim nekoliko izuzetno dobro odradjenih sklopova. Na prvom mestu to su kocnice. To naravno vazi posebno za ovaj moj model sa ABS-om i sa ugradjenom preraspodelom sile kocenja ESP ili tako  nekako......Kocnice drasticno bolje reaguju od mnogih vozila koje sam imao priliku da vozim. Zaustavni put je zaista nesto o cemu je fiat na ovoj verziji punta uspeo da postigne standarde vozila iz vise klase. Ova karakteristika nije samo odmah uocljiva za vozaca, nego i za saputnike, jer se ponekad zbog tog veoma kratkog zaustavnog puta i saputnici odseku prilikom jaceg i agresivnijeg kocenja, da tako kazem i jedva se zadrze u sedistima, ne ocekujuci takvu zaustavnu silu, pa dok se ne naviknu to onima koji slabije podnose ostriju voznju znaatno moze uticati na stvaranje osecaja mucnine, i cak da zavape ``uspori malo, kuda zuris`` efektu. Uprkos takvom utisku za saputnike, u takvim naglim kocenjima, vozac zapravo uvek raspolaze i sa dodatnom rezervom u zaustavljanju, samo sto bi daljnje stiskanje kocenja u tom slucaju zaista bilo preterano nekonformno za saputnike. Meni se cak desavalo da dodje i do aktiviranja sigurnosnih pojaseva kod suvozaca, i do naravno opsteg negodovanja saputnika zbog agresivne voznje. Ovde naraavno samo treba paziti da se ne pretera, kao i u ostalim stvarima, naravno...
Sačuvana

Plin je za kuvanje, dizel je za oranje, a benzin je za voznju.
AcaDorcol
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 1.682



« Odgovor #17 poslato: 11 фебруар, 2011, 21:41:32 »

Boraveci malo na Punto forumima, odmah da kazem da sve ovo sto sam naveo za kocnice na modelu sa ABS-om uopste ne vazi za modele bez ABS-a. U vreme kada sam ja uzimao punta, u paketu se dobijao besplatan ABS i ta neka preraspodela sile, ali sudeci po komentarima ljudi sa punto foruma, svi koji su uzeli model bez tog ABS-a, kasnije su se pokajali, jer su kod tih modela, kocnice sasvim prosecne. Ljudi su uglavnom odustajali jer se taj ABS kao dodatna oprema izuzetno skupo naplacivao, nesto tipa od 700-1.000 eura u pojedinim momentima, ali sad nakon nekog vremena, mogu reci da je iako naduvana, ta cena nesto sto vredi platiti i da odnos cena-korist, ta cifra i nije toliko naduvana koliko se cini na prvi pogled. Sto bi rekli, i pored svega - koliko para toliko muzike......
Druga genijalno odradjena stvar su bocni retrovizori. Negde pre nego sam ja nabavio punta, poceli su da stavljaju restilizovane retrovizore na bokove vozila. Na puntu koga sluzbeno cesto koristim, montirane su ``stare`` verzije bocnih retrovizora. Ove novije verzije ne samo da su lepse, nego su i za cenim 50% efikasnije. Mozda deluje nevazno, ali preglednost novih retrovizora, predsstavlja veliku asistenciju vozacu u svim mogucim saobracajnim situcijama i poboljsanje je mnogo vise na strani upotrebljivosti, nego na strani samog dizajna. Sve cestitke fiat-ovom timu na ovom poboljsanju, posebno sto to nije povecavalo cenu vozila.
Sledeca extremno dobro odradjena stvar su prednje svetlosne grupe. Osvetljavanje puta je zaista iznad ocekivanja za ovu klasu vozila. Iako na puntu nema savremenih automatskih sistema za regulisanje osvetljavanja puta, kao sto je zakretanje farova u zavisnosti od polozaja volana, niti ima automatskog skracivanja svetlosnog snopa pomocu senzora dolazecih vozila u susret, niti ima automatskog pojacavanja osvetljenja puta sa desne strane kad se nailazi na pesaka (sto registruje senzor pokreta), kakvi se danas primenjuju kod nemackih auta, nego je zve svedeno na puku moducnost stelovanje visine farova, ipak su farovi odradjeni za medalju. Dobra je stvar i sto na kontrolnoj tabli postoji i lampica upozorenja za otkaz farova sto moze biti jako korisno u slucaju otkazivanja nekih sijalica zadnje svetlosne grupe, koja se naravno u vecini situacija teze otkriva. Cim nesto sa nekom sijalicom nije OK, odmah sledi upozorenje na instrument tabli.
Sačuvana

Plin je za kuvanje, dizel je za oranje, a benzin je za voznju.
AcaDorcol
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 1.682



« Odgovor #18 poslato: 11 фебруар, 2011, 22:10:48 »

Vec sam pominjao mrtve uglove. Narocito onaj koji pravi vozacki A stub, a nista bolji nisu ni oni koje prave C stubovi, sto se oseti prilikomparkiranja unazad, posebno kod uvlacenja u tesne prostore izmedju vozila, ili kod slozenijih kretanja unazad. Jos ako po tom potencijalnom parking prostoru postoje visoki ivicnjaci, parking stubici, stitnici drveca, druga vozila, lutajuci zahuktali tamvaji, kante za djubre, djubrijere, zardinjere, sahtovi bez poklopca, citaci ulica, nosaci kesa za kucecu kaku, dorcolski penzioneri sa kolicima za pijacu, koji se stalno motaju oko kola u pokretu, sitna deca, psi, macke, narkomani koji leze po ulici, ispijene pivske flase, i sl.....(ko je bio kod mene na parkingu zna o cemu pricam), onda shvatate zasto hvalim te uvecane bocne retrovizore. Situacija na parkingu gde se ja parkiram, najvise lici na saobracajnu situaciju u Mumbaju (bivsi Bombaj). Tamo recimo u centru sasvim normalna situacija u saobracaju izgleda ovako: Ispred vas autobus (ako se to tako moze nazvati), i na njegovom krovu sest slojeva putnika sa sve prtljagom (visina vozila 20 metara), prtljag i putnici svo vreme otpadaju, ali visina vozila se ne smanjuje, jer kako ko otpadne, drugi se penje na njegovo mesto. Pored sa leve strane Slon sa jahacem i teretom, a izmedju slona i vaseg vozila, magare, sa jahacem i samarom. Naravno tu je odmah i kamila sa jahacem  i tovarom i dve tri lame. Sa desne strane, na trotoaru jedna do druge improvizovane tezge na kojima se priprema hrana (od pecenih kukuruza, preko pilecih krilca, pa do zmija i gustera na zaru, barenih bambusa i nezaobilazni rizzi bizzi i kari sosovi), a izmedju tih tezgi preprodavci svega i svacega. Izmedju njih leze gubavci koji umiru od gube, a jos nize pacovi, koji su tu sasvim obicne zivotinjice koje ciste ostatke zamnog sveta.......Iza vas riksa sa vozacem i putnicima..... Sredinom ulice tece kanalizacija kroz improvizovani potok.......Mopedi, bicikli, tricikli, trokolice, rolshue na sve strane.....Saobracaj stoji, ne zbog semafora, vec zbog krave koja se tu isprecila i niko ne sme da dira svetu zivotinju. Po kolima skacu majmuni svih velicina i vrsta sa obliznjih hramova. koji kuckaju na prozor trazeci od vozaca kakvu poslasticu.........Prosjakinja doji novorodjence i kucka na prozor trazeci vozacu kakvu sicu. Vozac opsuje prosjakinju, ali novorodjence se u tom trenutku uplasi i ispusti dojku koju je sisalo, tako da po sofersajbni dobijete mlaz tek nabreklog punomasnog mleka prosjakinje, toliko punomasnog da je zuto........ Sledi histericni deciji plac.........pritrcava drugi klosar koji vam pere sajbu sa krpom ispranom u kanalizacionom potoku sa sredine ulice.........e tako je u Mumbaju, ali i kod parkinga gde se ja prakiram, dodje mu nesto slicno, samo je manji izbor zivotinja, ali saobracajna situacija je jako blizu opisane...... E sad zamislite parkiranje unazad sa tako debelim C stubovima........
Sačuvana

Plin je za kuvanje, dizel je za oranje, a benzin je za voznju.
AcaDorcol
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 1.682



« Odgovor #19 poslato: 11 фебруар, 2011, 22:52:45 »

Potrosnja po gradu je od 7 do 7.5 litara. Na otvorenom putu, uz umerenu voznju i postovanje ogranicenja brzine, je oko 6 do 6.5, pada i ispod toga, ali ide i iznad toga. Sve zavisi od voznje, goriva.......
Ima i citava gomila potencijalnih problema. Recimo iscitavajuci punto forume, najveci broj problema kod punta moze izazvati servo volana. Taj elektro-servo volana iako obezbedjuje konfor za vozaca, u slucaju kvara zaista moze biti problematican. Prvo kod nas ima malo majstora koji to mogu da poprave ljudski, ako uopste i mogu da ga poprave, a popravke tog servo uredjaja se krecu od 100 eura za sitnije intervencije (kalibrisanje bez menjanja delova), pa do citavih 700-800 eura za novi sklop sa ugradnjom......Srecom uredjaj je pokriven garancijom od 2 godine (sada je od pocetka 2011 - garancija produzena na tri godine), tako da neko vreme novi vlasnici ipak mogu biti mirni.......Sledeca losa stvar na ovom domacem puntu je boja, tacnije kvalitet boje. Taj deo je izuzetno lose odradjen. Desava se ljudima da boja jednostavno pocne da otpada, narocito sa branika, ali i sa drugih delova vozila. Recimo voznja u zimskim uslovima po putevima posutim rizlom, moze dovesti do ostecenja boje na sajtnama i po unutrasnjim rubovima krila, na patosu i sl. Buduci da je boja pokrivena dvo do tro-godisnjom garancijom, a korozija cak 8 godina, ipak losa farba moze doneti gomilu neprijanosti u garantnom roku, recimo ne potrefe nijansu, poznaju se mesta popravke i sl........Jednostavno u ovlascenim servisima nema strucnjaka koji probleme sa bojom otklone na takav nacin da se nista ne poznaje.........Posto se u garanciji ovlasceni servisi mogu pozvati na neodgovarajuce rukovanje ili na mehanicko ostecenje greskom vlasnika, to dodatno komplikuje proces reklamacija..........Uteha se mozda nalazi u tome da se gotovo sve popravke mogu izvrsiti i na drugim mestima, i da nema rezervnog dela koga nema u prodaji, pa oni koji budu morali nesto da popravljaju na puntu, bar sa te strane mogu biti relativno zadovoljni.......
Sačuvana

Plin je za kuvanje, dizel je za oranje, a benzin je za voznju.
AcaDorcol
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 1.682



« Odgovor #20 poslato: 11 фебруар, 2011, 23:12:12 »

Sve u svemu, moze se reci sta ste trazili - to ste i dobili...........u svakom smislu te reci. Od konfora - do cene. Sve je tacno postavljeno tamo na ono mesto gde i pripada. Sve sto je preskupo na puntu - kompenzuje se upotrebljivoscu. Sve sto je jeftino - izaziva kajanje. I jos na kraju da pozdravim veoma dobru akciju fiata, koja je pocela da zivi i kod nas, a to je akcija ``Ciao Fiat``, odnosno to je telefon na 0800- sa besplatnim pozivom i odzivom za 24h/365 dana u godini, koja podrazumeva besplatnu pomoc na putu, koja je uracunata u cenu svih fiata kupljenih kod nas kao nova vozila sa vazecom garancijom, kao i fiate kupljene bilo gde ako su u garantnom roku od dve ili sada tri godine.........Procitah na lokalnom punto forumu da ljudi imaju prilicno pozitivna iskustva u ovom besplatnom servisu kojim je pokrivena cela Srbija, i pokrivenost tog servisa sve vise i vise raste od nove godine, sto svedoci o ozbiljnim namerama fiata ovde kod nas a kod mnogih vozaca kojima ce neki fiat biti prvo vozilo to moze i prevagnuti prilikom donosenja odluke o kupovini novog vozila. Naravno intervencije se mogu dobiti i na vozilima van garantnog roka, ali nisam siguran da li su isplative u tom slucaju............U svakom slucaju vecina vozila - cak i novih u garantnom roku nije navikla ovde kod nas da raspolaze i sa takvim mogucnostima. Prema iskustvima ljudi iz BG, vreme izlaska na teren u BG je 30-45 minuta, a vecina intervencija se obavlja veoma brzo i na licu mesta sa obucenim serviserima i servisnim vozilima koja imaju i mogucnost slepanja-prevoza do najblizeg ovlascenog servisa, ako je kvar nemoguce izvesti na licu mesta. U svakom slucaju Ciao Fiat je jos jedan veliki plus kojim se potiru ne tako brojni i naglaseni minusi koje ovo vozilo ima......
Sačuvana

Plin je za kuvanje, dizel je za oranje, a benzin je za voznju.
Vlajko
Iskusni Pandista
***
Van mreže Van mreže

Poruke: 191


« Odgovor #21 poslato: 14 фебруар, 2011, 20:10:48 »

znaci, pao sam sa stolice.
i morao sam da posaljem text nekim drugarima  read
od sad si Aca Mumbaj!
nemo' se ljutis, opis je sjajan.  good

pozz,
Sačuvana
pandit
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 595


« Odgovor #22 poslato: 14 фебруар, 2011, 22:09:50 »

Njihao sam između Hyundai atosa/urbana i Punta 1.2 sa klimom. Iako mislim kupiti 2003/4 godište, puno si mi pomogao sa opisom. Nekako se više naginjem puntu:) Kanta je ipak bez klime, a ja ne podnosim velike vručine i to još u autu. A nissan je jednostavno prevelik za sitna svakodnevna jurcanja po mojoj selendri i seoskim kvazi magistralama. Kanta ostaje kod kuće za proljeće i jesen:)
Sačuvana

Uvijek gledaj vedriju stranu smile
gibanitza
Administrator
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 2.243


Panda Gvido


« Odgovor #23 poslato: 14 фебруар, 2011, 23:16:36 »

Punto će sigurno imati dostupnije delove i bolju cenu pri prodaji (osim ako u SLO takvi automobili posle 10 godina ne završavaju na otpadu).
Sačuvana

Svako "Zašto" ima svoje " `bem li ga"!
pandit
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 595


« Odgovor #24 poslato: 15 фебруар, 2011, 00:08:27 »

Ma ima budalaša (kao ja) koji vole starudije. Što fali satarom autu ako je ispravan i dobro održavan? Po mojem ništa:) Ali Gibo u pravu si, ako čovjek vozi stariji auto, djelovi su stavka koja prevagne.
Sačuvana

Uvijek gledaj vedriju stranu smile
gibanitza
Administrator
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 2.243


Panda Gvido


« Odgovor #25 poslato: 15 фебруар, 2011, 10:07:12 »

Heh, dobri moj Branko, Panda je prvi auto koji sam posedovao da je bio mlađi od mene. Pre nje sam imao dve Bube (jedna 1303, egzotika, delova ni za lek, sada je kod šuraka, čeka šolje amortizera već mesec dana da stignu) i jednog Audi 80, spominjali ga u Bibliji - posle udesa sam morao da ga prodam havarisanog jer su delovi bili papreni.

U Srbiji, pošto vozimo uglavnom starija vozila, mnogo je popularan onaj auto čije delove možeš "da kupiš na trafici". Do sada su to bila Zastavina vozila a verujem da će slično biti i sa Puntom.
Sačuvana

Svako "Zašto" ima svoje " `bem li ga"!
IFA
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 892


« Odgovor #26 poslato: 16 фебруар, 2011, 08:52:06 »

@Branko,
ako sam tačno sklopio sliku o Tebi,krupan si i "godine nisu bitne",te bih ja na Tvom mestu birao auto iz kojeg se lakše
izlazi da ne "ustajem"iz auta pridržavajući se za vrata koja se njišu.Ja sam nizak rastom,ali lakše izlazim iz Renault
Cangoo ili drugog čiji je sic višlji nego iz Pande.Posebno kad se vraćam sa neke slave gde se dobro jelo.
Sačuvana
pandit
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 595


« Odgovor #27 poslato: 16 фебруар, 2011, 09:36:56 »

hahahaha
Dobri moj IFA, trenutno sam žive vage 95 kg na jadnih 170 cm (skratilo me za 3 cm u zadnjih par godina). Ali sjeti se pjesme legendarnog Balaševića "Al se nekad dobro jelo" smile Slažem se sa tobom da je puno lakše sjediti/izlaziti/voziti automobile sa višim sjedalom i uživam kad vozim neki od takvih. Ali to nije razlog da to gledam. Glede na moje probleme zanima me auto:
1. da je izvana malen, iznutra prostran (tu je panda ideal svih ideala)
2. da ima klimu
3. da ima što manji motor, najviše oko 1200 ccm
4. da ako se što kvari, nije problem/skupo popravit

Iskreno rećeno na auto gledam kao nužno zlo, a istovremeno ga trebam za svakodnevne domaće stvari kao i za posao. Auto za "duge pruge" imam, uzeh karavana jer mi uglavnom treba puno prostora i time sam zadovoljan. E sad, problem je u tome što živim na selendri u kojoj su u centru ulice još iz srednjeg vijeka i parkinzi su očajno stisnuti. Skoro 5 metara dug auto je jako nezgodan za manevriranje. Kažem, gušt mi je vozit pandu u takvim situacijama. Kad složim zadnji naslon, ni ne podižem ga više jer pri snimanjima koristim brdo prateće opreme: studijski blicevi, stativi, stolovi za table-top fotografiju, pozadine, kablovi, bar dvije velike torbe sa aparatom i opremom i što ti ja znam ne... A i kad idem po fasungu, obično je to sve puno. Dosta koristim i lokalne ceste i tu je bolje da mi se ne žuri jer izdašno pomažem državu plaćajući prometne kazne zbog "prebrze" vožnje. Pa još pas i ja idemo na šetneje u krugu od 20 km, volim se skitati po selendrama uokolo (fotografiranje i ribolov) i tako...
Panda je za to idealan auto.
Po mojem ima samo 2 nedostatka, nedostatak klime i očajno grijanje po zimi.
Kad god pomislim na pandu, nikako mi ne ide u glavu da su to žabari proizvodili čak još 2002. godine, i to je bio konceptualno i opremom skoro najzaostaliji auto na svijetu, glede toga što se je već od 1990. godine prodavalo na svjetskom tržištu. Automobili toga razreda kao recimo Atos, Urban, Getz, Matiz su imali čak i klimu, a opremljeni su bili nekoliko svjetlosnih godina bolje i usporedbe sa pandom jednostavno nisu bile moguće. Da o kvaliteti materijala i izrade ni ne govorim...
Da bih prodao Kantu, baš me ne zanima, neka stoji, kako se kaže "leba ne ište", a u pravim vremenskim uvjetima je baš genijalan auto za vožnju. Nisam ni razmišljao o nabavi, nego mi žena reće prije dva tjedna: a što si ne kupiš nešto sa klimom, riknut ćeš u Kanti. Pa ja tako, nevoljko, o tome razmišljam, jer kako rekoh, beš automobile:)
« Poslednja izmena: 16 фебруар, 2011, 09:39:14 pandit » Sačuvana

Uvijek gledaj vedriju stranu smile
gibanitza
Administrator
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 2.243


Panda Gvido


« Odgovor #28 poslato: 16 фебруар, 2011, 11:07:40 »

Klima u Pandi:

Dve ili tri dobro ohlađene patrone za ručni frižider staviti u onu kutiju ispod proreza na haubi. Za lokal će odraditi posao.
Sačuvana

Svako "Zašto" ima svoje " `bem li ga"!
roberto_s
Ultimativni poznavalac Mečeta
*****
Van mreže Van mreže

Poruke: 1.548



« Odgovor #29 poslato: 16 фебруар, 2011, 11:51:04 »

Nisam ni razmišljao o nabavi, nego mi žena reće prije dva tjedna: a što si ne kupiš nešto sa klimom, riknut ćeš u Kanti. Pa ja tako, nevoljko, o tome razmišljam, jer kako rekoh, beš automobile:)



Mi ovde u Srbiji ne slusamo zene, cak sta vise, radimo suprotno od onoga sto nam kazu.. on_the_quiet on_the_quiet on_the_quiet lol lol lol whistle whistle whistle
Sačuvana
Stranice: 1 [2] 3
  Štampaj  
 
Prebaci se na:  

Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2008, Simple Machines | Srpski prevod: www.tnenad.net